Brand Pixel to firma specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz sklepówinternetowych skierowanych na rynek niemiecki, z dedykowanym wsparciem w zakresie marketingu internetowego. Od 7 lat świadczy usługi, które pomagają polskim przedsiębiorstwom zdobyć zaufanie klientów oraz zwiększyć rozpoznawalność marki w Niemczech. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego projektu oraz znajomości specyfiki niemieckiego rynku, Brand Pixel dostarcza efektywne rozwiązania marketingowe i techniczne. W ofercie firmy znajdują się usługi takie jak reklama Google, kampanie na Facebooku, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), a także przeprowadzanie badań rynkowych. Dodatkowo, Brand Pixel dba o zgodność wszystkich działań z przepisami prawa niemieckiego, co stanowi istotny element budowania zaufania wśród klientów. Kluczową rolę w działaniach firmy odgrywa komunikacja oraz analiza potrzeb klienta, co przyczynia się do skuteczności ich strategii marketingowych.
W skrócie
Tworzenie stron internetowych i sklepów internetowych na rynek niemiecki
Usługi reklamy Google i Facebook
Optymalizacja SEO i badania rynkowe
Indywidualne podejście do projektów
Zgodność z niemieckim prawem
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand pixel osiągnęła 330 803 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 328 777 zł. Pozostałe przychody to 2025 zł.
Całkowite koszty wyniosły 386 182 zł.
Strata netto wyniosła 57 405 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 82 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 330 803 zł w 2022 roku.
• 711 033 zł w 2021 roku.
• 312 285 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 405 zł w 2022 roku.
• -58 068 zł w 2021 roku.
• -5436 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand pixel wynosi 220 535 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 827 007 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 55 134 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 220 535 zł w 2022 roku.
• 474 022 zł w 2021 roku.
• 208 190 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand pixel wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand pixel wyniosła 60 090 zł.
a
ktywa obrotowe to 60 090 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 090 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -126 172 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 186 262 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 090 zł w 2022 roku.
• 137 858 zł w 2021 roku.
• 27 888 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -96%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand pixel wyniosły 186 262 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 090 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 310%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 186 262 zł w 2022 roku
• 191 581 zł w 2021 roku
• 28 107 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 310% w 2022 roku
• 139% w 2021 roku
• 101% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand pixel wykazała przychody na poziomie 330 803 zł.
Organizacja zarobiła -57 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 405 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku