BRAND PIXEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000780636
NIP
6793183055
REGON
383030040

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
60 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
331 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-57 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
221 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. MOGILSKA, 16
Kod pocztowy
31-516
Rejestracja
2019-04-04
Rozpoczęcie działalności
2019-04-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
firma@brandpixel.de
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Brand Pixel to firma specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz sklepówinternetowych skierowanych na rynek niemiecki, z dedykowanym wsparciem w zakresie marketingu internetowego. Od 7 lat świadczy usługi, które pomagają polskim przedsiębiorstwom zdobyć zaufanie klientów oraz zwiększyć rozpoznawalność marki w Niemczech. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego projektu oraz znajomości specyfiki niemieckiego rynku, Brand Pixel dostarcza efektywne rozwiązania marketingowe i techniczne. W ofercie firmy znajdują się usługi takie jak reklama Google, kampanie na Facebooku, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), a także przeprowadzanie badań rynkowych. Dodatkowo, Brand Pixel dba o zgodność wszystkich działań z przepisami prawa niemieckiego, co stanowi istotny element budowania zaufania wśród klientów. Kluczową rolę w działaniach firmy odgrywa komunikacja oraz analiza potrzeb klienta, co przyczynia się do skuteczności ich strategii marketingowych.
W skrócie
  • Tworzenie stron internetowych i sklepów internetowych na rynek niemiecki
  • Usługi reklamy Google i Facebook
  • Optymalizacja SEO i badania rynkowe
  • Indywidualne podejście do projektów
  • Zgodność z niemieckim prawem

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand pixel osiągnęła 330 803 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 328 777 zł. Pozostałe przychody to 2025 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 386 182 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 57 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 82 701 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 330 803 zł w 2022 roku.
• 711 033 zł w 2021 roku.
• 312 285 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -14 351 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -57 405 zł w 2022 roku.
• -58 068 zł w 2021 roku.
• -5436 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand pixel wynosi 220 535 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 827 007 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 55 134 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 220 535 zł w 2022 roku.
• 474 022 zł w 2021 roku.
• 208 190 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand pixel wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,042% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand pixel wyniosła 60 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 60 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -126 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 186 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 023 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 090 zł w 2022 roku.
• 137 858 zł w 2021 roku.
• 27 888 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -96%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand pixel wyniosły 186 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 310%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 566 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 186 262 zł w 2022 roku
• 191 581 zł w 2021 roku
• 28 107 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 310% w 2022 roku
• 139% w 2021 roku
• 101% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand pixel wykazała przychody na poziomie 330 803 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -57 405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -57 405 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand pixel wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Urban Paweł posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Urban Piotr posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 22.08.2023 jest Urban Paweł kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2022 do 22.08.2023 był Urban Paweł kontrolując 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 23.11.2021 do 31.03.2022 najwięcej udziałów posiadał Urban Paweł . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.