Organizacja Agencja reklamowa pama osiągnęła 379 660 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 379 503 zł. Pozostałe przychody to 157 zł.
Całkowite koszty wyniosły 383 306 zł.
Strata netto wyniosła 3803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 59 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 379 660 zł w 2022 roku.
• 417 349 zł w 2021 roku.
• 245 817 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3803 zł w 2022 roku.
• 11 097 zł w 2021 roku.
• -4111 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa pama wynosi 279 382 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 949 150 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 454 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 279 382 zł w 2022 roku.
• 351 749 zł w 2021 roku.
• 184 683 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa pama wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa pama wyniosła 62 702 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 702 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 62 702 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 034 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 668 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 62 702 zł w 2022 roku.
• 104 383 zł w 2021 roku.
• 66 979 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa pama wyniosły 27 668 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 62 702 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 668 zł w 2022 roku
• 65 547 zł w 2021 roku
• 39 240 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa pama wykazała przychody na poziomie 379 660 zł.
Organizacja zarobiła -3803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -536 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku