SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKLADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO-KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. B) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- SAMODZIELNIE CZŁONEK ZARZĄDU
Specjalizacja w budowie i modernizacji infrastruktury kolejowej oraz tramwajowej
Usługi w zakresie montażu torów, rozjazdów i obiektów inżynieryjnych
Spawalnictwo: termitowe i elektryczne spawanie szyn oraz regeneracja nawierzchni
Współpraca z wiodącymi dostawcami materiałów dla zapewnienia jakości projektów
Infra Rail Kraków to dynamicznie rozwijająca się firma, która z powodzeniem działa w sektorze budownictwa kolejowego oraz tramwajowego. Specjalizuje się w kompleksowej budowie, modernizacji i utrzymaniu zarówno infrastruktury kolejowej, jak i miejskiej. Wartością kluczową dla firmy jest bezpieczeństwo oraz jakość realizowanych projektów, co przekłada się na wiele udanych inwestycji, które przyczyniły się do rozwoju krajowej infrastruktury transportowej. Infra Rail wyróżnia się współpracą z czołowymi dostawcami materiałów i sprzętu, co zapewnia trwałość i niezawodność wszystkich realizowanych konstrukcji. Ich oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, od montażu torów i rozjazdów, przez kompleksowe prace budowlane, aż po spawanie konstrukcji stalowych. Dzięki profesjonalnemu podejściu oraz terminowości, Infra Rail staje się solidnym partnerem w zakresie zarówno projektów publicznych, jak i prywatnych, angażując się w tworzenie nowoczesnych i efektywnych systemów transportu szynowego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Infra rail osiągnęła 1 799 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 798 997 zł. Pozostałe przychody to 1000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 733 001 zł.
Zysk netto wyniósł 65 996 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 359 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 799 997 zł w 2023 roku.
• 1 357 176 zł w 2022 roku.
• 1 465 795 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 996 zł w 2023 roku.
• -201 881 zł w 2022 roku.
• 403 805 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infra rail wynosi 1 665 528 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
201 546 zł a 4 499 994 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 333 106 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 665 528 zł w 2023 roku.
• 1 056 833 zł w 2022 roku.
• 2 895 875 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infra rail wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 398 163
zł.
Koszty operacyjne Infra rail wyniosły 1 639 981
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
79 633 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 398 163 zł w 2023 roku
• 210 742 zł w 2022 roku
• 168 198 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
•
17% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infra rail wyniosła 465 066 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 55 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 409 959 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 465 066 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 268 728 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 196 339 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 93 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 465 066 zł w 2023 roku.
• 421 175 zł w 2022 roku.
• 655 439 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Infra rail wyniosły 196 339 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 465 066 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 196 339 zł w 2023 roku
• 218 444 zł w 2022 roku
• 250 827 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infra rail wykazała przychody na poziomie 1 799 997 zł.
Organizacja zarobiła 81 491 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 495 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 996 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3099 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 495 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 42 006 zł w 2021 roku
Organizacja Infra rail wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.