Organizacja Premium fashion osiągnęła 1 856 011 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 856 011 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 795 122 zł.
Zysk netto wyniósł 60 889 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 138 902 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 856 011 zł w 2023 roku.
• 1 458 741 zł w 2022 roku.
• 1 248 969 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 889 zł w 2023 roku.
• 115 075 zł w 2022 roku.
• -213 605 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premium fashion wynosi 1 677 363 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
196 468 zł a 4 640 027 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 732 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 677 363 zł w 2023 roku.
• 1 583 596 zł w 2022 roku.
• 1 313 639 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Premium fashion wyniosła 611 838 zł.
a
ktywa obrotowe to 611 838 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 611 838 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 261 957 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 349 881 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -25 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 611 838 zł w 2023 roku.
• 461 067 zł w 2022 roku.
• 905 729 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Premium fashion wyniosły 349 881 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 611 838 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 349 881 zł w 2023 roku
• 259 998 zł w 2022 roku
• 264 405 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Premium fashion wykazała przychody na poziomie 1 856 011 zł.
Organizacja zarobiła 63 056 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2167 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 889 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2691 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2167 zł w 2023 roku
• 6522 zł w 2022 roku
• 3292 zł w 2021 roku
Organizacja Premium fashion wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Jończy Mariusz
posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.