SOCIALTAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000722933
NIP
1231391219
REGON
369686483

Podsumowanie

aktywa
0
przychód
15 tys.
zysk
-37 tys.
wartość firmy
10 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 87
Kod pocztowy
00-844
Rejestracja
2018-03-12
Rozpoczęcie działalności
2018-03-12
Kapitał zakładowy
21000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
socialtag.pl
Email
kontakt@socialtag.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Socialtag osiągnęła 14 977 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 14 977 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 213 zł.
Strata netto wyniosła 37 213 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 977 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 979 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -37 213 zł w 2022 roku.
• -24 467 zł w 2021 roku.
• -49 098 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Socialtag wynosi 9984 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 37 441 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1997 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9984 zł w 2022 roku.
• 27 910 zł w 2021 roku.
• 46 913 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Socialtag wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 47 960 zł w 2021 roku.
• 89 853 zł w 2020 roku.

Rentowność

Marża netto wyniosła -248%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -49.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 10 747 zł w 2021 roku
• 28 173 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Socialtag wykazała przychody na poziomie 14 977 zł.
Organizacja zarobiła -37 213 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -37 213 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Socialtag wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jakubowski Jarosław posiada 7 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Hertel Karina posiada 7 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Wilk Wiktoria posiada 7 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.