TERENY WENY to agencja reklamowa, która z pasją i zaangażowaniem podchodzi dokreowania przedsięwzięć marketingowych. Zespół składający się z doświadczonych specjalistów stawia na bliską współpracę z klientami, aby zrozumieć ich potrzeby i dostosować działania do oczekiwań. Agencja łączy kreatywność z solidnością, oferując kompleksowe usługi w trzech głównych obszarach: kreacji, mediów oraz produkcji. Tereny Weny zwracają szczególną uwagę na przekaz oraz formę komunikacji, co pozwala im skutecznie docierać do odbiorców w złożonym świecie reklamowym. WAŻNE ASPECTY TO: innowacyjne podejście do tworzenia kampanii reklamowych, umiejętność odnalezienia się w skomplikowanym świecie cyfrowym oraz ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań w produkcji. Dzięki takim atutom agencja zdobyła zaufanie wielu kluczowych klientów, którzy rekomendują jej usługi za profesjonalizm, terminowość i elastyczność w realizacji zadań.
W skrócie
Oferowanie kompleksowych usług reklamowych
Specjalizacja w zakresie kreacji, mediów i produkcji
Bliska współpraca z klientami w celu dostosowania działań do ich potrzeb
Zakres działań obejmuje zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe media
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w reklamie
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tereny weny agencja reklamowa osiągnęła 33 971 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 883 zł. Pozostałe przychody to 1088 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 890 zł.
Zysk netto wyniósł 4993 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 971 zł w 2023 roku.
• 12 017 zł w 2022 roku.
• 16 410 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4993 zł w 2023 roku.
• -2211 zł w 2022 roku.
• 4328 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tereny weny agencja reklamowa wynosi 48 851 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6231 zł a 84 927 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9770 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 851 zł w 2023 roku.
• 10 498 zł w 2022 roku.
• 32 395 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tereny weny agencja reklamowa wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tereny weny agencja reklamowa wyniosła 9800 zł.
a
ktywa trwałe to 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 9000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8308 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1492 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1960 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9800 zł w 2023 roku.
• 4223 zł w 2022 roku.
• 7700 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tereny weny agencja reklamowa wyniosły 1492 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1492 zł w 2023 roku
• 908 zł w 2022 roku
• 2173 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tereny weny agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 33 971 zł.
Organizacja zarobiła 5487 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 494 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4993 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 99 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 494 zł w 2023 roku
• 250 zł w 2022 roku
• 538 zł w 2021 roku