Organizacja Creative media solutions osiągnęła 62 605 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 601 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 471 zł.
Strata netto wyniosła 1870 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 31 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 605 zł w 2023 roku.
• 65 122 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1870 zł w 2023 roku.
• 3779 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media solutions wynosi 46 918 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 156 512 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 459 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 46 918 zł w 2023 roku.
• 65 115 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative media solutions wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,037% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative media solutions wyniosła 8724 zł.
a
ktywa obrotowe to 8724 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8724 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1815 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8724 zł w 2023 roku.
• 9492 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -27%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative media solutions wyniosły 1815 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8724 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1815 zł w 2023 roku
• 713 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative media solutions wykazała przychody na poziomie 62 605 zł.
Organizacja zarobiła -1870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1870 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 418 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku