Organizacja Creative media solutions osiągnęła 65 122 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 102 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 61 323 zł.
Zysk netto wyniósł 3779 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 65 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 122 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3779 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media solutions wynosi 65 115 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6584 zł a 162 806 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 65 115 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 65 115 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative media solutions wyniosła 9492 zł.
a
ktywa obrotowe to 9492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8779 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 713 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9492 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative media solutions wyniosły 713 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 713 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative media solutions wykazała przychody na poziomie 65 122 zł.
Organizacja zarobiła 4197 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 418 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3779 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 418 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 418 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku