CREATIVE MEDIA SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000960106
NIP
6783196524
REGON
521475398

Podsumowanie

aktywa
9 tys.
przychód
65 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
65 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. CENTRALNA, 41A
Kod pocztowy
31-586
Rejestracja
2022-03-15
Rozpoczęcie działalności
2022-03-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative media solutions osiągnęła 65 122 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 102 zł. Pozostałe przychody to 21 zł.
Całkowite koszty wyniosły 61 323 zł.
Zysk netto wyniósł 3779 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 65 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 122 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3779 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media solutions wynosi 65 115 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6584 zł a 162 806 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 65 115 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 65 115 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative media solutions wyniosła 9492 zł.
a
ktywa obrotowe to 9492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8779 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 713 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9492 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative media solutions wyniosły 713 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 713 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative media solutions wykazała przychody na poziomie 65 122 zł.
Organizacja zarobiła 4197 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 418 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3779 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 418 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 418 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Creative media solutions wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 19% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Matlęga Karolina posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Matlęga Tomasz posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.