AS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000953522
NIP
5291839217
REGON
521245037

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
17 tys.
zysk
-12 tys.
wartość firmy
11 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
MILANÓWEK
Adres
UL. ŚREDNIA, 26
Kod pocztowy
05-822
Rejestracja
2022-02-11
Rozpoczęcie działalności
2022-02-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja As marketing osiągnęła 16 854 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 854 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 28 688 zł.
Strata netto wyniosła 11 834 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 16 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 854 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 834 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji As marketing wynosi 11 236 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 42 136 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7486 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 236 zł w 2022 roku.
• 3750 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów As marketing wyniosła 3610 zł.
a
ktywa obrotowe to 3610 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3610 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6834 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 445 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3610 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -328%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 173%.
Marża operacyjna wyniosła -70%.
Marża netto wyniosła -70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -327.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 173.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -70.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -70.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania As marketing wyniosły 10 445 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3610 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 289%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 445 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 289.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 289% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja As marketing wykazała przychody na poziomie 16 854 zł.
Organizacja zarobiła -11 834 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 834 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja As marketing wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Staszewska Anna posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Bayarkhuu Uyanga posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.