NEW AGE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000707575
NIP
5222616744
REGON
357223500

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
16,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
34,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
2,4 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
32,7 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POWSIŃSKA, 31
Kod pocztowy
02-903
Rejestracja
2017-12-08
Rozpoczęcie działalności
2000-09-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE.
Opis
New Age Media (NAM) to wiodący dom sprzedaży reklamy w kinach w Europie Środkowej,założony w 2002 roku przez pasjonatów kina i marketingu. Firmę charakteryzuje intensywna współpraca z siecią multipleksów Cinema City, w ramach której NAM zarządza reklamami w 46 obiektach w Polsce, a także w kinach IMAX i salach 4DX. Zespół New Age Media koordynuje działania reklamowe w ponad 100 kinach w regionie, oferując w różnorodność usług promocyjnych, w tym reklamy na ekranach kinowych, sponsoring sal kinowych oraz produkcję spotów reklamowych. Oprócz rynku polskiego, firma rozwija swoje biura w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji i na Węgrzech, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem reklamy kinowej w tej części Europy. Dodatkowo, NAM intensywnie angażuje się w projekty brandingowe, takie jak kampanie reklamowe dla znanych marek, co przyczynia się do jej rozpoznawalności i efektywności komunikacyjnej.
W skrócie
  • Lider reklamy w kinach Cinema City i IMAX w Europie Środkowej
  • Oferta obejmuje reklamy on-screen oraz sponsoring sal
  • Koordynacja działań reklamowych w ponad 100 kinach
  • Projekty brandingowe dla znanych marek
  • Część Grupy Kapitałowej CINEWORLD PLC

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New age media osiągnęła 34 644 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 34 600 000 zł. Pozostałe przychody to 44 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 32 197 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 928 800 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 644 000 zł w 2022 roku.
• 9 759 000 zł w 2021 roku.
• 28 032 000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 480 600 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 403 000 zł w 2022 roku.
• -2 908 000 zł w 2021 roku.
• -953 000 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji New age media wynosi 32 708 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 86 610 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 541 600 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 708 000 zł w 2022 roku.
• 6 506 000 zł w 2021 roku.
• 18 688 000 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New age media wynosi 1,67%. To oznacza, że firma ma szansę 1,67% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,354% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,67% w 2022 roku.
• 3,70% w 2021 roku.
• 2,64% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów New age media wyniosła 16 765 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 966 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 15 799 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 765 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -19 018 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 783 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 765 600 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 765 000 zł w 2022 roku.
• 12 579 000 zł w 2021 roku.
• 7 279 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania New age media wyniosły 35 783 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 765 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 213%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 607 800 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 783 000 zł w 2022 roku
• 34 000 000 zł w 2021 roku
• 25 792 000 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 213% w 2022 roku
• 270% w 2021 roku
• 354% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New age media wykazała przychody na poziomie 34 644 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 2 740 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 337 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 400 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 337 000 zł w 2022 roku
• 49 000 zł w 2021 roku
• 69 000 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja New age media wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Cinema City Cinemas posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.11.2018 jest Cinema City Cinemas kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2018 do 19.11.2018 był Cinema City Holding B.v. kontrolując 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.12.2017 do 31.01.2018:
• Stars Scsp (20% udziałów)
• Hollywood Scsp (20% udziałów)
• Film Scsp (20% udziałów)
• Studio Scsp (20% udziałów)

Podobne organizacje do NEW AGE MEDIA