WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE.
New Age Media (NAM) to wiodący dom sprzedaży reklamy w kinach w Europie Środkowej,założony w 2002 roku przez pasjonatów kina i marketingu. Firmę charakteryzuje intensywna współpraca z siecią multipleksów Cinema City, w ramach której NAM zarządza reklamami w 46 obiektach w Polsce, a także w kinach IMAX i salach 4DX. Zespół New Age Media koordynuje działania reklamowe w ponad 100 kinach w regionie, oferując w różnorodność usług promocyjnych, w tym reklamy na ekranach kinowych, sponsoring sal kinowych oraz produkcję spotów reklamowych. Oprócz rynku polskiego, firma rozwija swoje biura w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji i na Węgrzech, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem reklamy kinowej w tej części Europy. Dodatkowo, NAM intensywnie angażuje się w projekty brandingowe, takie jak kampanie reklamowe dla znanych marek, co przyczynia się do jej rozpoznawalności i efektywności komunikacyjnej.
W skrócie
Lider reklamy w kinach Cinema City i IMAX w Europie Środkowej
Oferta obejmuje reklamy on-screen oraz sponsoring sal
Koordynacja działań reklamowych w ponad 100 kinach
Projekty brandingowe dla znanych marek
Część Grupy Kapitałowej CINEWORLD PLC
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja New age media osiągnęła 34 644 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 600 000 zł. Pozostałe przychody to 44 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 197 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 928 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 644 000 zł w 2022 roku.
• 9 759 000 zł w 2021 roku.
• 28 032 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 480 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 403 000 zł w 2022 roku.
• -2 908 000 zł w 2021 roku.
• -953 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New age media wynosi 32 708 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 86 610 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 541 600 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 708 000 zł w 2022 roku.
• 6 506 000 zł w 2021 roku.
• 18 688 000 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New age media wynosi 1,67%. To oznacza, że firma ma szansę 1,67% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,354% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,67% w 2022 roku.
• 3,70% w 2021 roku.
• 2,64% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów New age media wyniosła 16 765 000 zł.
a
ktywa trwałe to 966 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 799 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 765 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -19 018 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 783 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 765 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 765 000 zł w 2022 roku.
• 12 579 000 zł w 2021 roku.
• 7 279 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -13%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New age media wyniosły 35 783 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 765 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 213%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 607 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 783 000 zł w 2022 roku
• 34 000 000 zł w 2021 roku
• 25 792 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 213% w 2022 roku
• 270% w 2021 roku
• 354% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New age media wykazała przychody na poziomie 34 644 000 zł.
Organizacja zarobiła 2 740 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 337 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 403 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 400 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 337 000 zł w 2022 roku
• 49 000 zł w 2021 roku
• 69 000 zł w 2020 roku
Największym udziałowcem od 19.11.2018 jest
Cinema City Cinemas
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.01.2018 do 19.11.2018
był Cinema City Holding B.v.
kontrolując 99% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.12.2017 do 31.01.2018:
• Stars Scsp (20% udziałów)
• Hollywood Scsp (20% udziałów)
• Film Scsp (20% udziałów)
• Studio Scsp (20% udziałów)