Karlsbad to uznana agencja marketingowa działająca na polskim rynku od 30 lat,oferująca szeroki wachlarz usług skoncentrowanych głównie na promocji oraz budowaniu relacji z klientami. Jako pionier w branży marketingowej, Karlsbad wspiera przedsiębiorstwa poprzez realizację różnorodnych projektów, w tym organizację loterii, konkursów, programów lojalnościowych oraz produkcję materiałów POS. Zespół firmy składa się z 44 profesjonalistów, którzy łącznie zrealizowali ponad 2000 projektów, stając się partnerem dla wielu renomowanych marek, takich jak Procter & Gamble, Philips czy Mondelēz International.
Agencja wyróżnia się silnym zapleczem logistycznym i umiejętnością szybkiego dostosowywania rozwiązań do potrzeb klientów. Karlsbad prowadzi działania zarówno offline, organizując różnego rodzaju eventy, jak i online, tworząc rozwiązania cyfrowe, takie jak landing pages czy platformy marketingowo-sprzedażowe. Ich misją jest dostarczenie usług o wysokiej jakości, które realnie wpływają na wyniki sprzedażowe oraz wizerunek marek, z którymi współpracują.
W skrócie
Organizuje promocje sprzedaży, w tym cashback i buy & get.
Przeprowadza loterie promocyjne i konkursy konsumenckie.
Realizuje programy lojalnościowe B2B i B2C.
Organizuje wydarzenia offline i online, takie jak szkolenia i webinary.
Dysponuje zaawansowanym zapleczem logistycznym i własnymi systemami informatycznymi do obsługi projektów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Karlsbad osiągnęła 34 610 267 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 590 171 zł. Pozostałe przychody to 20 096 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 563 463 zł.
Zysk netto wyniósł 1 026 708 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 710 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 610 267 zł w 2022 roku.
• 33 360 701 zł w 2021 roku.
• 25 838 441 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -38 458 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 026 708 zł w 2022 roku.
• 810 882 zł w 2021 roku.
• 313 916 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Karlsbad wynosi 31 684 728 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 504 384 zł a 86 525 668 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 451 519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 684 728 zł w 2022 roku.
• 29 218 349 zł w 2021 roku.
• 21 603 913 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Karlsbad wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
• 0,13% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Karlsbad wyniosła 9 665 481 zł.
a
ktywa trwałe to 2 230 947 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 434 535 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 665 481 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 005 845 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 659 636 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 318 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 665 481 zł w 2022 roku.
• 8 777 706 zł w 2021 roku.
• 8 185 079 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Karlsbad wyniosły 3 659 636 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 665 481 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -300 867 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 659 636 zł w 2022 roku
• 3 798 569 zł w 2021 roku
• 4 021 581 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Karlsbad wykazała przychody na poziomie 34 610 267 zł.
Organizacja zarobiła 1 323 157 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 296 449 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 026 708 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 45 517 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 296 449 zł w 2022 roku
• 44 003 zł w 2021 roku
• 93 815 zł w 2020 roku