FUNDACJA PROMO TOR KRS
0000698639
NIP
6462961205
REGON
368503121

Podsumowanie

aktywa
150 tys.
przychód
432 tys.
zysk
-38 tys.
wartość firmy
384 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TYCHY
Adres
ALEJA BIELSKA, 135C
Kod pocztowy
43-100
Rejestracja
2017-10-12
Rozpoczęcie działalności
2017-10-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
promotorfundacja@gmail.com
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 2. POZA PRZYPADKIEM OKREŚLONYM W PKT 1, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja promo to osiągnęła 432 234 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 198 333 zł. Pozostałe przychody to 233 901 zł.
Całkowite koszty wyniosły 236 271 zł.
Strata netto wyniosła 37 938 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 111 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 234 zł w 2019 roku.
• 652 830 zł w 2018 roku.
• 208 691 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -95 279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -37 938 zł w 2019 roku.
• 10 697 zł w 2018 roku.
• 152 621 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promo to wynosi 383 765 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 080 585 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -240 943 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 383 765 zł w 2019 roku.
• 602 069 zł w 2018 roku.
• 865 651 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja promo to wyniosła 149 596 zł.
a
ktywa obrotowe to 149 596 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 149 596 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 127 479 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 117 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -15 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 149 596 zł w 2019 roku.
• 229 225 zł w 2018 roku.
• 180 438 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
Marża operacyjna wyniosła -137%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -105.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja promo to wyniosły 22 117 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 149 596 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 117 zł w 2019 roku
• 63 808 zł w 2018 roku
• 25 717 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2019 roku
• 28% w 2018 roku
• 14% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja promo to wykazała przychody na poziomie 432 234 zł.
Organizacja zarobiła -37 938 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -37 938 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Fundacja promo to wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki