SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Transport budowlany osiągnęła 14 254 114 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 253 651 zł. Pozostałe przychody to 463 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 959 646 zł.
Zysk netto wyniósł 2 294 005 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 346 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 254 114 zł w 2023 roku.
• 7 934 422 zł w 2022 roku.
• 7 759 620 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 381 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 294 005 zł w 2023 roku.
• -663 628 zł w 2022 roku.
• 221 689 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport budowlany wynosi 2,83 mln zł.
EBITDA Transport budowlany wynosi 2,99 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport budowlany wynosi 20 237 024 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 558 260 zł a 35 635 286 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 350 608 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 237 024 zł w 2023 roku.
• 5 289 615 zł w 2022 roku.
• 6 405 539 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport budowlany wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 4,22% w 2022 roku.
• 0,37% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 152 179
zł.
Koszty operacyjne Transport budowlany wyniosły 11 426 098
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
192 030 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 152 179 zł w 2023 roku
• 101 221 zł w 2022 roku
• 19 634 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport budowlany wyniosła 7 226 149 zł.
a
ktywa trwałe to 812 810 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 413 339 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 226 149 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 077 680 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 148 468 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 173 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 226 149 zł w 2023 roku.
• 3 061 495 zł w 2022 roku.
• 2 418 572 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 110%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport budowlany wyniosły 5 148 468 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 226 149 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 828 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 148 468 zł w 2023 roku
• 3 264 188 zł w 2022 roku
• 1 957 637 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport budowlany wykazała przychody na poziomie 14 254 114 zł.
Organizacja zarobiła 2 775 785 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 481 780 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 294 005 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 80 207 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 481 780 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 67 033 zł w 2021 roku
Organizacja Transport budowlany wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gritta Łukasz
posiada 350 udziałów, które stanowią 70% firmy.