Organizacja Media shop osiągnęła 362 675 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 362 674 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 429 805 zł.
Strata netto wyniosła 67 131 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -325 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 362 675 zł w 2018 roku.
• 688 130 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -67 131 zł w 2018 roku.
• -17 076 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media shop wynosi 272 959 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 906 689 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -225 488 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 272 959 zł w 2018 roku.
• 498 446 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media shop wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media shop wyniosła 47 477 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 477 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 785 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 218 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 785 zł w 2018 roku.
• 112 447 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -162%.
Marża operacyjna wyniosła -19%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -45.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -129.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media shop wyniosły 69 218 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 785 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 218 zł w 2018 roku
• 59 523 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2018 roku
• 53% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media shop wykazała przychody na poziomie 362 675 zł.
Organizacja zarobiła -67 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -67 131 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Media shop wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pechi Olimpian
posiada 1400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.06.2019 jest
Pechi Olimpian
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.03.2017 do 27.06.2019
była Miśniak Magdalena
kontrolująca 91% udziałów.