Organizacja Automotive coachbuilding and design osiągnęła 355 939 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 351 454 zł. Pozostałe przychody to 4485 zł.
Całkowite koszty wyniosły 575 627 zł.
Strata netto wyniosła 224 173 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 355 939 zł w 2023 roku.
• 518 106 zł w 2022 roku.
• 742 858 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -224 173 zł w 2023 roku.
• -94 477 zł w 2022 roku.
• -20 303 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Automotive coachbuilding and design wynosi -198 tys. zł.
EBITDA Automotive coachbuilding and design wynosi -197 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
18 980 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -198 350 zł w
2023 roku.
• -62 906 zł w
2022 roku.
• -81 351 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
19 307 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -196 613 zł w
2023 roku.
• -62 906 zł w
2022 roku.
• -81 351 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Automotive coachbuilding and design wynosi 237 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 889 848 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1264 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 237 293 zł w 2023 roku.
• 345 404 zł w 2022 roku.
• 495 239 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Automotive coachbuilding and design wynosi 4,26%. To oznacza, że firma ma szansę 4,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 4,26% w 2023 roku.
• 3,37% w 2022 roku.
• 4,93% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 282 227
zł.
Koszty operacyjne Automotive coachbuilding and design wyniosły 549 804
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6961 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 282 227 zł w 2023 roku
• 247 161 zł w 2022 roku
• 265 627 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2023 roku
•
43% w 2022 roku
•
37% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Automotive coachbuilding and design wyniosła 136 378 zł.
a
ktywa trwałe to 18 788 zł.
a
ktywa obrotowe to 117 590 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 136 378 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 441 458 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 577 836 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -42 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 136 378 zł w 2023 roku.
• 154 708 zł w 2022 roku.
• 118 100 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -164%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła -56%.
Marża netto wyniosła -63%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Automotive coachbuilding and design wyniosły 1 577 836 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 136 378 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,157%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 577 836 zł w 2023 roku
• 1 371 992 zł w 2022 roku
• 1 240 908 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 108.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1157% w 2023 roku
• 887% w 2022 roku
• 1051% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Automotive coachbuilding and design wykazała przychody na poziomie 355 939 zł.
Organizacja zarobiła -224 173 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -224 173 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Automotive coachbuilding and design wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.