MARKETING SAPERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000667558
NIP
7252186812
REGON
366753339

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
4,7 mln
zysk
-223 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SOLEC, 81B
Kod pocztowy
00-382
Rejestracja
2017-03-09
Rozpoczęcie działalności
2017-03-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁĄDANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing sapers osiągnęła 4 705 925 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 705 295 zł. Pozostałe przychody to 630 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 928 015 zł.
Strata netto wyniosła 222 720 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 436 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 705 925 zł w 2020 roku.
• 4 724 058 zł w 2019 roku.
• 5 248 791 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -128 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -222 720 zł w 2020 roku.
• -170 701 zł w 2019 roku.
• 140 869 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing sapers wynosi 3 137 283 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 764 812 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 137 283 zł w 2020 roku.
• 3 251 849 zł w 2019 roku.
• 4 293 171 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing sapers wyniosła 1 123 276 zł.
a
ktywa trwałe to 85 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 038 176 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 123 276 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -86 084 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 209 360 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 68 909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 123 276 zł w 2020 roku.
• 1 824 154 zł w 2019 roku.
• 1 433 772 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 259%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing sapers wyniosły 1 209 360 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 123 276 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 153 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 209 360 zł w 2020 roku
• 1 687 517 zł w 2019 roku
• 1 126 434 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2020 roku
• 93% w 2019 roku
• 79% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing sapers wykazała przychody na poziomie 4 705 925 zł.
Organizacja zarobiła -222 720 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -222 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -14 373 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 28 104 zł w 2018 roku

Organizacja Marketing sapers wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ruszkiewicz Stanisław posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 23.07.2020 jest Ruszkiewicz Stanisław kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.03.2017 do 23.07.2020 był Wójtowicz Henryk kontrolując 98% udziałów.