AD MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000662192
NIP
7010664142
REGON
366509473

Podsumowanie

aktywa
25 tys.
przychód
107 tys.
zysk
5 tys.
wartość firmy
97 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. LĘBORSKA, 8/10
Kod pocztowy
03-443
Rejestracja
2017-02-06
Rozpoczęcie działalności
2017-02-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad media osiągnęła 106 949 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 106 714 zł. Pozostałe przychody to 235 zł.
Całkowite koszty wyniosły 102 092 zł.
Zysk netto wyniósł 4622 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 27 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 106 949 zł w 2018 roku.
• 79 110 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4622 zł w 2018 roku.
• -266 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad media wynosi 96 806 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7018 zł a 267 373 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 40 515 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 806 zł w 2018 roku.
• 56 291 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad media wyniosła 24 838 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 838 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 838 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9357 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 481 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 838 zł w 2018 roku.
• 13 682 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad media wyniosły 15 481 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 838 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 481 zł w 2018 roku
• 8948 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2018 roku
• 65% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad media wykazała przychody na poziomie 106 949 zł.
Organizacja zarobiła 5438 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 816 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4622 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 816 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 816 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Ad media wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2018 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Głowicki Andrzej posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Branica Ewelina posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.