"LARGO PROMOTION GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000111960
NIP
7780001153
REGON
008420010

Podsumowanie

aktywa
55 tys.
przychód
131 tys.
zysk
-19 tys.
wartość firmy
91 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
KÓRNIK
Adres
STODOLNA, 84
Kod pocztowy
62-035
Rejestracja
2002-06-05
Rozpoczęcie działalności
1990-01-04
Kapitał zakładowy
86800,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.largo-promotion.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEDNOOSOBOWY - REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA JEŻELI ZARZĄD WIELOOSOBOWY - REPREZENTACJA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "largo promotion group" osiągnęła 131 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 131 240 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 150 343 zł.
Strata netto wyniosła 19 102 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -134 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 131 240 zł w 2023 roku.
• 53 141 zł w 2022 roku.
• 207 759 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -19 102 zł w 2023 roku.
• -38 879 zł w 2022 roku.
• -38 827 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "largo promotion group" wynosi 90 671 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 328 101 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -122 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 90 671 zł w 2023 roku.
• 52 931 zł w 2022 roku.
• 185 170 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "largo promotion group" wyniosła 54 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 693 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4237 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 457 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -30 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 693 zł w 2023 roku.
• 24 653 zł w 2022 roku.
• 124 722 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -451%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "largo promotion group" wyniosły 50 457 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 693 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 457 zł w 2023 roku
• 1314 zł w 2022 roku
• 62 504 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "largo promotion group" wykazała przychody na poziomie 131 240 zł.
Organizacja zarobiła -19 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -19 102 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -447 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "largo promotion group" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Malanowski Jacek posiada 112 udziałów, które stanowią 90.3% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2014 jest Malanowski Jacek kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.01.2014 do 30.12.2014 był Malanowski Jacek kontrolując 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.11.2010 do 28.01.2014:
• Walkowiak Mariusz (50% udziałów)
• Malanowski Jacek (50% udziałów)