Organizacja Largo promotion group osiągnęła 131 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 131 240 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 150 343 zł.
Strata netto wyniosła 19 102 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -134 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 131 240 zł w 2023 roku.
• 53 141 zł w 2022 roku.
• 207 759 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -19 102 zł w 2023 roku.
• -38 879 zł w 2022 roku.
• -38 827 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Largo promotion group wynosi 90 671 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 328 101 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -122 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 90 671 zł w 2023 roku.
• 52 931 zł w 2022 roku.
• 185 170 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Largo promotion group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 26 588
zł.
Koszty operacyjne Largo promotion group wyniosły 148 474
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-3062 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 26 588 zł w 2023 roku
• 36 928 zł w 2022 roku
• 37 533 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
41% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Largo promotion group wyniosła 54 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 693 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4237 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 50 457 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -30 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 693 zł w 2023 roku.
• 24 653 zł w 2022 roku.
• 124 722 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -451%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Largo promotion group wyniosły 50 457 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 693 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 50 457 zł w 2023 roku
• 1314 zł w 2022 roku
• 62 504 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2023 roku
• 5% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Largo promotion group wykazała przychody na poziomie 131 240 zł.
Organizacja zarobiła -19 102 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -19 102 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -447 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku