Browar Biały to lokalna firma z Podlasia, która specjalizuje się w produkcji piwakraftowego i rzemieślniczego. Dzięki tradycyjnym metodom warzenia, praktycznie wyłączając automatyzację, browar oferuje unikatowe piwa, które wyróżniają się jakością i naturalnością. Browar stosuje autorskie receptury i naturalne procesy, bez przyspieszania etapów produkcji. Ich piwa są niepasteryzowane, co oznacza, że zawierają żywe komórki drożdżowe, bogate w witaminy i minerały. Produkty Browaru Białego są tworzone z najwyższej jakości polskich słodów, chmieli i innych naturalnych surowców. W ich ofercie można znaleźć szeroki wybór piw, w tym unikatowe sezonowe oraz piwa specjalne, które zdobyły nagrody na licznych festiwalach piw kraftowych. Browar Biały oferuje także możliwość produkcji piwa z własną etykietą, idealne dla pubów, restauracji i hoteli, które chcą wyróżnić się na rynku. Ponadto, browar prowadzi dystrybucję swoich wyrobów, zaopatrując hurtownie, sklepy i lokale na partnerskich warunkach. W ich portfolio znajduje się m.in. piwo Englishman Vol.3, zdobywca podwójnego złota w konkursach Kraft Roku i na Poznańskich Targach Piwnych. Współpraca z innymi specjalistami w branży pozwala na tworzenie kooperacyjnych piw, które są owocem przyjaźni i wspólnych wysiłków.
W skrócie
Produkcja piwa kraftowego i rzemieślniczego
Tradycyjne metody warzenia bez automatyzacji
Szeroki wybór unikatowych piw, w tym sezonowych i specjalnych
Możliwość zamówienia piwa z własną etykietą
Dystrybucja dla hurtowni, sklepów i pubów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Browar biały osiągnęła 770 964 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 770 964 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 060 694 zł.
Strata netto wyniosła 289 730 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 127 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 770 964 zł w 2023 roku.
• 623 276 zł w 2022 roku.
• 168 546 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -40 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -289 730 zł w 2023 roku.
• -270 211 zł w 2022 roku.
• -87 804 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Browar biały wynosi 513 976 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 927 411 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 85 293 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 513 976 zł w 2023 roku.
• 415 517 zł w 2022 roku.
• 112 364 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Browar biały wynosi 1,58%. To oznacza, że firma ma szansę 1,58% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,251% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,58% w 2023 roku.
• 0,68% w 2022 roku.
• 0,66% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Browar biały wyniosła 287 071 zł.
a
ktywa trwałe to 94 132 zł.
a
ktywa obrotowe to 192 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 287 071 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -909 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 196 316 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 287 071 zł w 2023 roku.
• 455 027 zł w 2022 roku.
• 443 606 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -101%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła -29%.
Marża netto wyniosła -38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 232.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 230.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Browar biały wyniosły 1 196 316 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 287 071 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 417%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 120 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 196 316 zł w 2023 roku
• 1 074 541 zł w 2022 roku
• 792 910 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 417% w 2023 roku
• 236% w 2022 roku
• 179% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Browar biały wykazała przychody na poziomie 770 964 zł.
Organizacja zarobiła -289 730 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -289 730 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku