WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ: MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W MARKACH, W IMIENIU KTÓREGO DZIAŁA ZARZĄD W SKŁADZIE: MARIUSZ PAWEŁ BONIKOWSKI (PREZES ZARZĄDU) ORAZ PAWEŁ JAN KUROWSKI (WICEPREZES ZARZĄDU). DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W MARKACH UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Mp-projekt inżynieria ruchu osiągnęła 7 334 888 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 334 468 zł. Pozostałe przychody to 420 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 050 066 zł.
Zysk netto wyniósł 2 284 402 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 245 244 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 334 888 zł w 2023 roku.
• 3 228 814 zł w 2022 roku.
• 5 330 791 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -321 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 284 402 zł w 2023 roku.
• 74 383 zł w 2022 roku.
• 2 270 581 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mp-projekt inżynieria ruchu wynosi 2,51 mln zł.
EBITDA Mp-projekt inżynieria ruchu wynosi 2,57 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
283 961 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 511 361 zł w
2023 roku.
• 81 862 zł w
2022 roku.
• 2 809 350 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
276 978 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 569 172 zł w
2023 roku.
• 121 662 zł w
2022 roku.
• 2 837 979 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mp-projekt inżynieria ruchu wynosi 17 575 309 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 547 775 zł a 31 981 633 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -790 542 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 575 309 zł w 2023 roku.
• 4 284 549 zł w 2022 roku.
• 15 005 164 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mp-projekt inżynieria ruchu wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 486 758
zł.
Koszty operacyjne Mp-projekt inżynieria ruchu wyniosły 4 823 107
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
217 179 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 486 758 zł w 2023 roku
• 1 076 330 zł w 2022 roku
• 584 388 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2023 roku
•
34% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mp-projekt inżynieria ruchu wyniosła 5 489 259 zł.
a
ktywa trwałe to 157 089 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 332 170 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 489 259 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 730 366 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 758 892 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 498 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 489 259 zł w 2023 roku.
• 2 851 853 zł w 2022 roku.
• 4 797 787 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mp-projekt inżynieria ruchu wyniosły 758 892 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 489 259 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 758 892 zł w 2023 roku
• 405 889 zł w 2022 roku
• 1 639 147 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mp-projekt inżynieria ruchu wykazała przychody na poziomie 7 334 888 zł.
Organizacja zarobiła 2 511 202 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 226 800 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 284 402 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 37 800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 226 800 zł w 2023 roku
• 7375 zł w 2022 roku
• 538 990 zł w 2021 roku
Organizacja Mp-projekt inżynieria ruchu wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MP-PROJEKT INŻYNIERIA RUCHU