SOUP CULTURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000625841
NIP
8222354412
REGON
365020646

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
150 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
520 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
25 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
533 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BRZESKA, 24C
Kod pocztowy
03-737
Rejestracja
2016-07-20
Rozpoczęcie działalności
2016-07-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Soup Culture to innowacyjna sieć gastronomiczna, która od lat zyskuje popularność wróżnych krajach, w tym w Polsce, Ukrainie, Norwegii oraz Słowacji. Organizacja specjalizuje się w serwowaniu zup kremów w jadalnych kubkach, co czyni jej ofertę wyjątkową na rynku. W Soup Culture stawia się na wegetariańskie oraz wegańskie dania, przygotowywane wyłącznie z świeżych, lokalnych składników, co podkreśla ekologiczną misję marki i dbałość o środowisko. Produktami oferowanymi przez Soup Culture są nie tylko smakowite, ale i zdrowe zupy, które są gotowane na miejscu, a ich podanie w jadalnych kubkach eliminuje potrzebę korzystania z plastikowych opakowań. Historia Soup Culture to też historia wspierania przedsiębiorczości lokalnej, ponieważ sieć oferuje możliwość otwarcia lokalu gastronomicznego w modelu franczyzowym. Oferta franczyzowa przyciąga osoby, które pragną prowadzić własny eko-biznes w zgodzie z naturą, a dodatkowym atutem jest duża niezależność dla franczyzobiorców połączona z rzetelnym wsparciem ze strony centrali. W ofercie Soup Culture znajduje się również catering, który oferuje oryginalne dania w jadalnych kubkach, wzbogacając tym samym wydarzenia i imprezy o zdrowy, smaczny akcent.
W skrócie
  • Serwis zup krem w jadalnych kubkach
  • Ekologiczne podejście i lokalne składniki
  • Franczyza dla entuzjastów gastronomii
  • Catering z wegetariańskimi i wegańskimi potrawami
  • Innowacyjne podanie eliminujące plastikowe opakowania

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Soup culture osiągnęła 519 952 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 517 512 zł. Pozostałe przychody to 2440 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 492 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 25 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 627 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 519 952 zł w 2023 roku.
• 522 078 zł w 2022 roku.
• 197 983 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4987 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 014 zł w 2023 roku.
• -48 599 zł w 2022 roku.
• 38 705 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Soup culture wynosi 533 286 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 86 595 zł a 1 299 881 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4596 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 533 286 zł w 2023 roku.
• 415 886 zł w 2022 roku.
• 391 092 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Soup culture wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Soup culture wyniosła 150 238 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 14 193 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 136 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 150 238 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 115 460 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 761 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 150 238 zł w 2023 roku.
• 148 659 zł w 2022 roku.
• 182 767 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Soup culture wyniosły 34 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 150 238 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2630 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 778 zł w 2023 roku
• 58 213 zł w 2022 roku
• 43 722 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Soup culture wykazała przychody na poziomie 519 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 25 014 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1169 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Soup culture wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szkołuda Angelika posiada 90 udziałów, które stanowią 9000% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Adintsov Yevhen posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 27.01.2020 jest Szkołuda Angelika kontrolujący 9000% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 27.07.2018 do 27.01.2020 był Adintsov Yevhen kontrolując 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.07.2016 do 27.07.2018:
• Adintsov Ivan (50% udziałów)
• Adintsova Iryna (50% udziałów)

Podobne organizacje do SOUP CULTURE

Organizacja Numer KRS
1
0000237597
2
0000673006
3
0000648472
4
0000606376
5
0000618425
6
0000843686
7
0000681013
8
0000515155
9
0000863837
10
0000696756
11
0000695781
12
0000848282
13
0000518520
14
0000814642
15
0000890749
16
0000905633
17
0000604883
18
0000759147
19
0000633241
20
0000315137
21
0000554296
22
0000110006
23
0000881780
24
0000820935
25
0000256977
26
0000678564
27
0000766058
28
0000178733
29
0000765515
30
0000797793