SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Marketinghub osiągnęła 497 549 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 497 549 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 517 352 zł.
Strata netto wyniosła 19 803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 114 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 497 549 zł w 2021 roku.
• 384 831 zł w 2020 roku.
• 308 915 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -19 803 zł w 2021 roku.
• -13 803 zł w 2020 roku.
• -11 287 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketinghub wynosi 349 178 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 243 873 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 444 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 349 178 zł w 2021 roku.
• 288 885 zł w 2020 roku.
• 248 626 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketinghub wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketinghub wyniosła 54 634 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 634 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 634 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 305 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 329 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9704 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 634 zł w 2021 roku.
• 62 790 zł w 2020 roku.
• 87 993 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -85%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketinghub wyniosły 31 329 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 634 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 329 zł w 2021 roku
• 19 682 zł w 2020 roku
• 31 082 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketinghub wykazała przychody na poziomie 497 549 zł.
Organizacja zarobiła -19 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -19 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -985 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku