MARKETINGHUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000612478
NIP
5242799498
REGON
364196917

Podsumowanie

aktywa
55 tys.
przychód
498 tys.
zysk
-20 tys.
wartość firmy
349 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GEODEZYJNA, 82
Kod pocztowy
03-290
Rejestracja
2016-04-12
Rozpoczęcie działalności
2016-04-12
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketinghub osiągnęła 497 549 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 497 549 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 517 352 zł.
Strata netto wyniosła 19 803 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 114 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 497 549 zł w 2021 roku.
• 384 831 zł w 2020 roku.
• 308 915 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -16 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -19 803 zł w 2021 roku.
• -13 803 zł w 2020 roku.
• -11 287 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketinghub wynosi 349 178 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 243 873 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 444 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 349 178 zł w 2021 roku.
• 288 885 zł w 2020 roku.
• 248 626 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketinghub wyniosła 54 634 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 634 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 634 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 305 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 329 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -9704 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 634 zł w 2021 roku.
• 62 790 zł w 2020 roku.
• 87 993 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -85%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketinghub wyniosły 31 329 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 634 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 329 zł w 2021 roku
• 19 682 zł w 2020 roku
• 31 082 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2021 roku
• 31% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketinghub wykazała przychody na poziomie 497 549 zł.
Organizacja zarobiła -19 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -19 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -985 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Marketinghub wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Olejnik Agnieszka posiada 270 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Decowska Olejnik Julia posiada 30 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 17.05.2017 jest Olejnik Agnieszka kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.04.2016 do 17.05.2017:
• Przesmycki Andrzej (50% udziałów)
• Olejnik Dariusz (50% udziałów)