Łączy biznes z twórcami internetowymi poprzez strategie storytellingowe.
Realizuje kompleksowe kampanie reklamowe z monitorowaniem rentowności.
Kreatywne podejście do współpracy z klientami i influencerami.
Zespół składający się z doświadczonych specjalistów w dziedzinie marketingu.
STORY NOT SORRY to agencja influencera marketingu, z siedzibą w Łodzi, która łączy biznes z twórcami internetowymi, przy dającym się zauważyć podejściu opartym na zaangażowanej współpracy i autentyczności. Założona przez Michalinę Grzesiak, doświadczoną twórczynię internetową, oraz Michała Koroza, CEO VEV Productions, agencja promotes storytelling jako klucz do serc konsumentów. STORY NOT SORRY koncentruje się na łączeniu tradycyjnych metod marketingowych z nowoczesnymi pomysłami, osiągając skuteczność w dotarciu do różnych grup odbiorców. Doskonałość działań potwierdzają pozytywne opinie klientów, którzy doceniają kreatywność oraz zaangażowanie zespołu. Agencyjama realizuje kompleksowe kampanie reklamowe i monitoruje ich rentowność w konkurencyjnym środowisku mediowym, co potwierdza ich znaczenie w branży. Zespół agencji obejmuje specjalistów zajmujących się zarządzaniem, tworzeniem treści oraz obsługą klientów, co sprawia, że ich podejście jest zarówno profesjonalne, jak i osobiste.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Story not sorry osiągnęła 1 404 483 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 404 483 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 440 635 zł.
Strata netto wyniosła 36 151 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 702 242 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 404 483 zł w 2023 roku.
• 910 465 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -36 151 zł w 2023 roku.
• 157 187 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Story not sorry wynosi -34 tys. zł.
EBITDA Story not sorry wynosi -34 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Story not sorry wynosi 1 030 849 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 511 208 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 515 424 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 030 849 zł w 2023 roku.
• 1 357 364 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Story not sorry wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 281 070
zł.
Koszty operacyjne Story not sorry wyniosły 1 438 047
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
140 535 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 281 070 zł w 2023 roku
• 263 474 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Story not sorry wyniosła 211 852 zł.
a
ktywa obrotowe to 211 852 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 211 852 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 126 035 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 85 816 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 211 852 zł w 2023 roku.
• 284 902 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -29%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Story not sorry wyniosły 85 816 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 211 852 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 85 816 zł w 2023 roku
• 122 715 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Story not sorry wykazała przychody na poziomie 1 404 483 zł.
Organizacja zarobiła -35 946 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 205 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -36 151 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 103 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 205 zł w 2023 roku
• 20 438 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku