Działalność w zakresie marketingu, reklamy i eventów
Produkcja reklam telewizyjnych oraz filmów korporacyjnych
Tworzenie identyfikacji wizualnej oraz projektów graficznych
Realizacja ponad 1000 projektów dla ponad 100 klientów
Zespół złożony z doświadczonych ekspertów branżowych
SHA CREATIVE to agencja kreatywna, która działa w obszarze marketingu, reklamy oraz organizacji eventów. Założona z myślą o wspieraniu klientów w osiąganiu ich celów promocyjnych i komunikacyjnych, agencja zdobyła zaufanie ponad 100 korporacyjnych i instytucjonalnych klientów, realizując przy tym ponad 1000 różnorodnych projektów. Zespół składa się z ekspertów branżowych, którzy stawiają na szczegółowość oraz terminowość, co przyczynia się do dostarczania najwyższej jakości usług. SHA CREATIVE wyróżnia się również otwartością na rozwój oraz kreatywnością, podchodząc do każdego zadania z pozytywnym nastawieniem. Ich oferta obejmuje produkcję filmów reklamowych, animacji, a także kompleksowe projekty graficzne, takie jak identyfikacja wizualna czy materiały promocyjne. Dbałość o klienta i profesjonalizm to kluczowe wartości, które kierują działalnością agencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sha creative osiągnęła 1 155 604 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 155 604 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 130 721 zł.
Zysk netto wyniósł 24 882 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 192 601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 155 604 zł w 2023 roku.
• 1 545 800 zł w 2022 roku.
• 417 674 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 882 zł w 2023 roku.
• 35 223 zł w 2022 roku.
• 8604 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sha creative wynosi 37 tys. zł.
EBITDA Sha creative wynosi 38 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sha creative wynosi 937 632 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
67 701 zł a 2 889 009 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 156 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 937 632 zł w 2023 roku.
• 1 220 467 zł w 2022 roku.
• 335 488 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sha creative wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 312 451
zł.
Koszty operacyjne Sha creative wyniosły 1 118 782
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 075 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 312 451 zł w 2023 roku
• 390 661 zł w 2022 roku
• 93 301 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2023 roku
•
26% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sha creative wyniosła 210 963 zł.
a
ktywa trwałe to 1366 zł.
a
ktywa obrotowe to 209 597 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 210 963 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 90 269 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 120 694 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 210 963 zł w 2023 roku.
• 207 454 zł w 2022 roku.
• 241 352 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sha creative wyniosły 120 694 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 210 963 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 120 694 zł w 2023 roku
• 142 068 zł w 2022 roku
• 211 189 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 68% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sha creative wykazała przychody na poziomie 1 155 604 zł.
Organizacja zarobiła 28 282 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3400 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 882 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 567 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3400 zł w 2023 roku
• 4168 zł w 2022 roku
• 565 zł w 2021 roku