SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
BRAND SO ON to agencja brandingowa z siedzibą w Krakowie, która specjalizuje się w tworzeniu unikalnych identyfikacji wizualnych dla firm. Dążąc do wspierania rozwijania wartości marek, agencja wykorzystuje spójną filozofię brandingu, podkreślając, że skuteczne działania marketingowe muszą być oparte na jednej, konsekwentnej idei. Dzięki temu, produkty i usługi klientów zamieniają się w pożądane towary, a ich logo zyskuje status trendu. Firma obsługuje szeroką gamę klientów, co potwierdzają zrealizowane projekty oraz referencje markowych firm, które zostały przez nią obsłużone. Praca nad marką traktowana jest jako ciągły proces, a zespół BRAND SO ON angażuje się w budowanie i rozwijanie brandów na każdym etapie ich istnienia. Dodatkowo, agencja oferuje różnorodne narzędzia marketingowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, co pozwala na efektywne zarządzanie tożsamością marki w dynamicznie zmieniającym się rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand so on osiągnęła 1 266 331 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 266 331 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 193 208 zł.
Zysk netto wyniósł 73 123 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -165 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 266 331 zł w 2023 roku.
• 1 567 204 zł w 2022 roku.
• 1 781 348 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 57 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 123 zł w 2023 roku.
• -214 944 zł w 2022 roku.
• 20 911 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand so on wynosi 76 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
56 134 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 76 161 zł w
2023 roku.
• -209 872 zł w
2022 roku.
• 33 955 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand so on wynosi 1 136 712 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 165 828 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -62 346 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 136 712 zł w 2023 roku.
• 1 044 803 zł w 2022 roku.
• 1 271 210 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand so on wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2023 roku.
• 1,10% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand so on wyniosły 1 190 170
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-111 415 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 570 330 zł w 2022 roku
• 307 700 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand so on wyniosła 164 888 zł.
a
ktywa obrotowe to 164 888 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 164 888 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -243 853 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 408 740 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -36 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 164 888 zł w 2023 roku.
• 70 938 zł w 2022 roku.
• 191 828 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 612.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand so on wyniosły 408 740 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 164 888 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 248%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 408 740 zł w 2023 roku
• 387 913 zł w 2022 roku
• 293 859 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 248% w 2023 roku
• 547% w 2022 roku
• 153% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand so on wykazała przychody na poziomie 1 266 331 zł.
Organizacja zarobiła 73 123 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 123 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku