Organizacja Panda marketing osiągnęła 1 152 217 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 150 446 zł. Pozostałe przychody to 1771 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 158 299 zł.
Strata netto wyniosła 7853 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 193 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 152 217 zł w 2022 roku.
• 1 036 498 zł w 2021 roku.
• 812 348 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7853 zł w 2022 roku.
• 62 441 zł w 2021 roku.
• -102 761 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Panda marketing wynosi 768 145 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 880 543 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 126 602 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 768 145 zł w 2022 roku.
• 940 761 zł w 2021 roku.
• 541 565 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Panda marketing wyniosła 89 984 zł.
a
ktywa trwałe to 3603 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 984 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -125 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 215 503 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 984 zł w 2022 roku.
• 71 013 zł w 2021 roku.
• 141 447 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Panda marketing wyniosły 215 503 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 984 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 239%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 215 503 zł w 2022 roku
• 192 964 zł w 2021 roku
• 249 124 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 239% w 2022 roku
• 272% w 2021 roku
• 176% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Panda marketing wykazała przychody na poziomie 1 152 217 zł.
Organizacja zarobiła -172 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7681 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7853 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4,463% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7681 zł w 2022 roku
• 512 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku