Panda Marketing to dynamiczna agencja marketingowa, która z pasją wspiera rozwój różnych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze brandingowej, co obejmuje nie tylko tworzenie strategii marketingowej, ale także projektowanie identyfikacji wizualnej, materiałów drukowanych oraz UX/UI. Panda Marketing wyróżnia się na tle konkurencji zaangażowaniem w każdy etap współpracy z klientem, co pozwala na osiągnięcie znaczących rezultatów. Każdy projekt traktuje indywidualnie, dostosowując rozwiązania do specyficznych potrzeb marki. W swoim portfolio agencja posiada wiele udanych projektów, w których były odpowiedzialne za rebranding uznanych firm oraz kreację nowych marek z różnych sektorów, takich jak meblowy, finansowy czy technologiczny. Panda Marketing stawia na wartości takie jak kreatywność, transparentność oraz ambicja, co sprawia, że wokół ich pracy skupia się nie tylko zespół ekspertów, ale także zadowoleni klienci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Panda marketing osiągnęła 1 256 297 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 256 260 zł. Pozostałe przychody to 38 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 182 871 zł.
Zysk netto wyniósł 73 388 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 178 344 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 256 297 zł w 2023 roku.
• 1 152 217 zł w 2022 roku.
• 1 036 498 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 388 zł w 2023 roku.
• -7853 zł w 2022 roku.
• 62 441 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Panda marketing wynosi 81 tys. zł.
EBITDA Panda marketing wynosi 81 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
13 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 81 432 zł w
2023 roku.
• 3145 zł w
2022 roku.
• 69 112 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
13 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 81 432 zł w
2023 roku.
• 3642 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Panda marketing wynosi 1 131 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 140 743 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 165 992 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 131 085 zł w 2023 roku.
• 768 145 zł w 2022 roku.
• 940 761 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Panda marketing wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 791 934
zł.
Koszty operacyjne Panda marketing wyniosły 1 174 827
zł.
Wynagrodzenia stanowią 67%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
121 831 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 791 934 zł w 2023 roku
• 709 545 zł w 2022 roku
• 606 959 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
67% w 2023 roku
•
62% w 2022 roku
•
63% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Panda marketing wyniosła 124 487 zł.
a
ktywa trwałe to 3603 zł.
a
ktywa obrotowe to 120 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 124 487 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -52 131 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 176 618 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 124 487 zł w 2023 roku.
• 89 984 zł w 2022 roku.
• 71 013 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -141%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Panda marketing wyniosły 176 618 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 124 487 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 142%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 176 618 zł w 2023 roku
• 215 503 zł w 2022 roku
• 192 964 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 142% w 2023 roku
• 239% w 2022 roku
• 272% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Panda marketing wykazała przychody na poziomie 1 256 297 zł.
Organizacja zarobiła 80 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6742 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 388 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1079 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6742 zł w 2023 roku
• 7681 zł w 2022 roku
• 512 zł w 2021 roku