PANDA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000667081
NIP
7393895746
REGON
366744719

Podsumowanie

aktywa
90 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
-8 tys.
wartość firmy
768 tys.
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI, 8
Kod pocztowy
10-501
Rejestracja
2017-03-08
Rozpoczęcie działalności
2017-03-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.pandamarketing.pl
Email
kontakt@pandamarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Panda marketing osiągnęła 1 152 217 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 150 446 zł. Pozostałe przychody to 1771 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 158 299 zł.
Strata netto wyniosła 7853 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 193 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 152 217 zł w 2022 roku.
• 1 036 498 zł w 2021 roku.
• 812 348 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7853 zł w 2022 roku.
• 62 441 zł w 2021 roku.
• -102 761 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Panda marketing wynosi 768 145 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 880 543 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 126 602 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 768 145 zł w 2022 roku.
• 940 761 zł w 2021 roku.
• 541 565 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Panda marketing wyniosła 89 984 zł.
a
ktywa trwałe to 3603 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 381 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 984 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -125 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 215 503 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 984 zł w 2022 roku.
• 71 013 zł w 2021 roku.
• 141 447 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Panda marketing wyniosły 215 503 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 984 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 239%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 38 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 215 503 zł w 2022 roku
• 192 964 zł w 2021 roku
• 249 124 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 239% w 2022 roku
• 272% w 2021 roku
• 176% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Panda marketing wykazała przychody na poziomie 1 152 217 zł.
Organizacja zarobiła -172 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7681 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7853 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4,463% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7681 zł w 2022 roku
• 512 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Panda marketing wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sadowski Andrzej posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Sadowski Maciej posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 28.04.2022 jest Sadowski Andrzej kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.12.2018 do 28.04.2022 był Sadowski Andrzej kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 08.03.2017 do 18.12.2018 najwięcej udziałów posiadał Sadowski Andrzej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 95%.