Public Dialog to renomowana agencja public relations, która stawia na strategicznemyślenie oraz innowacyjność w obszarze komunikacji. Z siedzibą w Warszawie, agencja oferuje szeroką gamę usług obejmujących komunikację korporacyjną, public affairs, zarządzanie kryzysowe, a także komunikację wokół produktów oraz działania w mediach społecznościowych. Public Dialog wyróżnia się długą historią i ugruntowaną pozycją na rynku, jest częścią międzynarodowej sieci IPRN, co pozwala jej skutecznie realizować projekty na różnych rynkach z jednoczesnym dostępem do międzynarodowego know-how. W swoim portfolio agencja posiada ponad 3785 marek oraz współpracuje z grupą 40 profesjonalnych agencji na całym świecie. Istotnym aspektem działalności Public Dialog jest etyka oraz dbałość o wysoką jakość usług, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia zdobyte na przestrzeni lat. Misją firmy jest nie tylko budowanie dobrego wizerunku swoich klientów, ale również tworzenie wartości poprzez efektywną komunikację, która łączy ludzi, marki i instytucje.
W skrócie
Specjalizacja w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej i public affairs
Członkostwo w międzynarodowych sieciach PR, w tym IPRN i UEN
Realizacja projektów komunikacyjnych z ponad 3785 markami w portfolio
Zarządzanie kryzysowe oraz reputacją dla klientów
Etyczna i kreatywna kultura pracy z doświadczonym zespołem
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Public dialog osiągnęła 5 922 283 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 909 445 zł. Pozostałe przychody to 12 838 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 376 876 zł.
Zysk netto wyniósł 532 569 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 586 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 922 283 zł w 2023 roku.
• 5 451 518 zł w 2022 roku.
• 3 597 136 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 532 569 zł w 2023 roku.
• 150 441 zł w 2022 roku.
• -75 542 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Public dialog wynosi 7 184 044 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 105 579 zł a 14 805 707 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 604 507 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 184 044 zł w 2023 roku.
• 4 895 596 zł w 2022 roku.
• 2 944 748 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Public dialog wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Public dialog wyniosła 2 880 433 zł.
a
ktywa trwałe to 109 756 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 770 677 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 082 526 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 474 105 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 608 421 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 323 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 082 526 zł w 2023 roku.
• 1 916 426 zł w 2022 roku.
• 1 032 137 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Public dialog wyniosły 1 608 421 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 082 526 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 154 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 608 421 zł w 2023 roku
• 1 037 108 zł w 2022 roku
• 303 260 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Public dialog wykazała przychody na poziomie 5 922 283 zł.
Organizacja zarobiła 590 876 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 58 307 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 532 569 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5718 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 58 307 zł w 2023 roku
• 17 438 zł w 2022 roku
• 318 zł w 2021 roku