Organizacja Monday agencja komunikacji osiągnęła 4 985 951 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 968 838 zł. Pozostałe przychody to 17 113 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 723 266 zł.
Zysk netto wyniósł 245 573 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 894 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 985 951 zł w 2022 roku.
• 3 963 151 zł w 2021 roku.
• 3 116 379 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 245 573 zł w 2022 roku.
• 378 006 zł w 2021 roku.
• 426 780 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 4 941 861 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
635 604 zł a 12 464 878 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 783 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 941 861 zł w 2022 roku.
• 4 605 549 zł w 2021 roku.
• 4 272 843 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Monday agencja komunikacji wyniosła 1 459 411 zł.
a
ktywa trwałe to 420 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 458 990 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 459 411 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 847 471 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 611 939 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 250 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 459 411 zł w 2022 roku.
• 1 299 338 zł w 2021 roku.
• 878 712 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Monday agencja komunikacji wyniosły 611 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 459 411 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 110 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 611 939 zł w 2022 roku
• 697 439 zł w 2021 roku
• 227 861 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała przychody na poziomie 4 985 951 zł.
Organizacja zarobiła 269 167 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 594 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 245 573 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -653 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 594 zł w 2022 roku
• 43 206 zł w 2021 roku
• 51 899 zł w 2020 roku
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.4%.