SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO LUB WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW. PRACAMI ZARZĄDU KIERUJE PREZES LUB WICEPREZES. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. PREZES ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.
Alert Media Communications to wyspecjalizowana agencja public relations, której celem jest efektywne łączenie interesów klientów z mediami oraz innymi grupami docelowymi. Organizacja koncentruje się na zarządzaniu treścią, co oznacza precyzyjne dobieranie i dostarczanie istotnych informacji do kluczowych odbiorców. Przez lata działalności, agencja zbudowała silną reputację dzięki starannemu planowaniu strategii komunikacyjnych, które obejmują zarówno promocję, jak i działania w sytuacjach kryzysowych. W ofercie znajdują się również różnorodne programy szkoleniowe, które mają na celu rozwijanie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji. W ramach swoich usług, firma organizuje szkolenia medialne, które uczą jak zarządzać informacją w trudnych chwilach i jak skutecznie występować publicznie. Alert Media Communications angażuje się także w monitoring oraz analizę wizerunkową, co pozwala firmom dostosować swoje działania do zmieniającego się otoczenia. Agencja jest także znana z corocznego raportu Kryzysometr, który dostarcza cennych informacji na temat zagrożeń kryzysowych, z jakimi mogą się zmagać organizacje w Polsce. Dzięki tym unikalnym inicjatywom, Alert Media Communications zyskała zaufanie wielu klientów oraz solidną pozycję na rynku PR w Polsce.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Alert media communications osiągnęła 2 902 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 902 876 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 901 117 zł.
Zysk netto wyniósł 1759 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 902 876 zł w 2023 roku.
• 3 239 457 zł w 2022 roku.
• 2 810 017 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -53 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1759 zł w 2023 roku.
• 82 121 zł w 2022 roku.
• 277 943 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Alert media communications wynosi 13 tys. zł.
EBITDA Alert media communications wynosi 20 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
62 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 13 491 zł w
2023 roku.
• 112 916 zł w
2022 roku.
• 305 031 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
66 770 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 19 792 zł w
2023 roku.
• 120 329 zł w
2022 roku.
• 324 495 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alert media communications wynosi 2 562 317 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
17 593 zł a 7 257 191 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -139 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 562 317 zł w 2023 roku.
• 3 106 830 zł w 2022 roku.
• 3 542 986 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alert media communications wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 296 377
zł.
Koszty operacyjne Alert media communications wyniosły 2 889 385
zł.
Wynagrodzenia stanowią 45%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
88 958 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 296 377 zł w 2023 roku
• 1 134 405 zł w 2022 roku
• 1 022 516 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
45% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
•
41% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alert media communications wyniosła 1 262 179 zł.
a
ktywa trwałe to 18 163 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 244 016 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 262 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 826 705 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 435 474 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 22 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 262 179 zł w 2023 roku.
• 1 276 931 zł w 2022 roku.
• 1 059 987 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alert media communications wyniosły 435 474 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 262 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -68 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 435 474 zł w 2023 roku
• 451 986 zł w 2022 roku
• 316 162 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alert media communications wykazała przychody na poziomie 2 902 876 zł.
Organizacja zarobiła 7362 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5603 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1759 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 76% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4393 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5603 zł w 2023 roku
• 14 575 zł w 2022 roku
• 15 983 zł w 2021 roku
Organizacja Alert media communications wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.