WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Made in PR is an organization dedicated to strategic communication and publicrelations. The company specializes in a variety of services that help businesses and brands connect with their target audiences effectively. Its approach includes comprehensive market analysis and research, which enables them to identify and leverage new opportunities within the market. Made in PR emphasizes the importance of building lasting relationships through engaging content tailored to suit media dynamics. This organization also prides itself on its capability to shape perceptions and influence environments, ensuring that clients achieve their desired impact in public consciousness. Their project portfolio includes notable initiatives such as 'Chopin at the Pyramids,' which is a multimedia show blending elements of classical music, jazz, and rock; the 'Superfotelik – Chroni na bank' campaign aimed at enhancing brand values for Nest Bank; and 'ecoPOSITIVE – nature is important,' an innovative effort to highlight human-nature relationships within urban settings. Made in PR's focus on tailored strategies, client-centric campaigns, and impactful messaging sets it apart in the field of public relations and communication strategy.
W skrócie
Strategiczne analizy rynku i badania
Tworzenie treści budujących relacje z mediami
Kampanie wpływające na postrzeganie brandów
Realizacja projektów kulturalnych i społecznych
Zrównoważone podejście do tematyki ekologicznej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Made in pr osiągnęła 3 158 427 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 154 748 zł. Pozostałe przychody to 3679 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 989 063 zł.
Zysk netto wyniósł 165 684 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 789 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 158 427 zł w 2023 roku.
• 4 540 561 zł w 2022 roku.
• 1 902 757 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 165 684 zł w 2023 roku.
• -111 501 zł w 2022 roku.
• 202 597 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Made in pr wynosi 2 934 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
165 809 zł a 7 896 067 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 733 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 934 164 zł w 2023 roku.
• 3 034 836 zł w 2022 roku.
• 2 235 127 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Made in pr wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,40% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Made in pr wyniosła 536 904 zł.
a
ktywa trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 531 904 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 536 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 221 079 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 315 826 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 134 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 536 904 zł w 2023 roku.
• 684 747 zł w 2022 roku.
• 634 835 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Made in pr wyniosły 315 826 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 536 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 78 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 315 826 zł w 2023 roku
• 674 353 zł w 2022 roku
• 426 521 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2023 roku
• 98% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Made in pr wykazała przychody na poziomie 3 158 427 zł.
Organizacja zarobiła 169 842 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4158 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 165 684 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1040 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4158 zł w 2023 roku
• 45 376 zł w 2022 roku
• 21 056 zł w 2021 roku