PROMOAGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000393240
NIP
6762443288
REGON
121550617

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
167 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
6,1 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ARMII KRAJOWEJ, 25
Kod pocztowy
30-150
Rejestracja
2011-08-16
Rozpoczęcie działalności
2011-06-16
Kapitał zakładowy
105250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@promoagency.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI , SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE , JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM , ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTANIE POWOŁANY . W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY UPOWAŻNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU
Opis
Promo Agency to agencja reklamowa i interaktywna, która specjalizuje się wkompleksowych kampaniach marketingowych, zarówno w obszarze online, jak i offline. W ciągu swojej dekady obecności na rynku, agencja zyskała uznanie wśród wielu renomowanych klientów, w tym takich marek jak ALDI, BP, Heineken czy PLL LOT. Misją Promo Agency jest dostosowanie działań marketingowych do tempa konsumentów, co w połączeniu z ich doświadczeniem i kreatywnością, pozwala im skutecznie realizować różnorodne projekty. Oferta agencji obejmuje tworzenie strategii komunikacji, obsługę mediów społecznościowych, content marketing, projektowanie identyfikacji wizualnej marek oraz organizowanie eventów. Dzięki bliskim relacjom z klientami oraz stałemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, Promo Agency skutecznie przyczynia się do rozwoju marek swoich klientów i wprowadzania nowych produktów na rynek. Cechą wyróżniającą agencję jest ich analityczne podejście oraz umiejętność dostosowywania kampanii do konkretnych grup docelowych, co zapewnia efektywność działań.
W skrócie
  • Kompleksowe kampanie marketingowe online i offline.
  • Tworzenie strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej.
  • Obsługa social media i content marketing.
  • Organizacja eventów i targów.
  • Współpraca z renomowanymi markami, takimi jak ALDI i BP.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promoagency osiągnęła 5 968 193 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 5 961 011 zł. Pozostałe przychody to 7182 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5 793 961 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 167 050 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2620 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 968 193 zł w 2022 roku.
• 6 110 241 zł w 2021 roku.
• 7 067 883 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8318 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 167 050 zł w 2022 roku.
• 999 359 zł w 2021 roku.
• 70 324 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promoagency wynosi 6 066 921 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 419 924 zł a 14 920 483 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 183 189 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 066 921 zł w 2022 roku.
• 9 262 565 zł w 2021 roku.
• 5 854 455 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promoagency wynosi 0,60%. To oznacza, że firma ma szansę 0,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,60% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
• 0,51% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promoagency wyniosła 4 946 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 159 840 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 786 599 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 946 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 893 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 053 206 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 340 090 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 946 439 zł w 2022 roku.
• 5 035 535 zł w 2021 roku.
• 3 928 815 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promoagency wyniosły 3 053 206 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 946 439 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 137 873 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 053 206 zł w 2022 roku
• 3 446 689 zł w 2021 roku
• 2 780 496 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promoagency wykazała przychody na poziomie 5 968 193 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 206 025 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 38 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 167 050 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 68 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 975 zł w 2022 roku
• 147 167 zł w 2021 roku
• 53 777 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promoagency wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tokarski Michał posiada 2105 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 18.07.2022 jest Tokarski Michał kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 22.01.2021 do 18.07.2022 był Gracz Grzegorz kontrolując 52% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 29.07.2019 do 22.01.2021 najwięcej udziałów posiadał Gracz Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 35%.