IMAGO PUBLIC RELATIONS to uznawana agencja public relations działająca od 1998 roku,z siedzibą w Katowicach. Specjalizuje się w kompleksowym wsparciu wizerunkowym oraz zarządzaniu reputacją dla różnych instytucji i firm. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług, w tym PR produktów, strategie komunikacyjne, content marketing, oferując także pomoc w budowaniu marki pracodawcy. IMAGO PR ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Złoty Spinacz, a ich kampanie, takie jak „Jestem zagrożonym gatunkiem” w ramach COP24, przyciągnęły uwagę mediów i społeczeństwa. Dzięki skutecznym relacjom z mediami oraz wszechstronnej strategii komunikacyjnej, spółka wyróżnia się na tle konkurencji, zyskując zaufanie klientów i pozytywne opinie o swoich działaniach. Wychodzi naprzeciw współczesnym wymaganiom rynku, łącząc tradycyjne podejście PR z nowoczesnymi technologiami i social media.
W skrócie
Oferowanie usług public relations i zarządzania reputacją
Wsparcie strategii komunikacyjnych i audytów
Zajmowanie się content marketingiem i storytellingiem
Działania w social media oraz online PR
Budowanie marki pracodawcy i wsparcie HR
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Imago public relations osiągnęła 3 827 134 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 802 755 zł. Pozostałe przychody to 24 379 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 570 325 zł.
Zysk netto wyniósł 232 430 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -47 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 827 134 zł w 2022 roku.
• 3 357 904 zł w 2021 roku.
• 2 847 006 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -142 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 232 430 zł w 2022 roku.
• -39 751 zł w 2021 roku.
• -5343 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imago public relations wynosi 6 913 525 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 324 297 zł a 18 306 042 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -546 826 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 913 525 zł w 2022 roku.
• 5 513 446 zł w 2021 roku.
• 5 202 660 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Imago public relations wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Imago public relations wyniosła 5 639 521 zł.
a
ktywa trwałe to 2 886 686 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 752 834 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 639 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 576 511 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 063 010 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 639 521 zł w 2022 roku.
• 5 541 478 zł w 2021 roku.
• 5 694 579 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Imago public relations wyniosły 1 063 010 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 639 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 063 010 zł w 2022 roku
• 1 175 021 zł w 2021 roku
• 1 288 370 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Imago public relations wykazała przychody na poziomie 3 827 134 zł.
Organizacja zarobiła 241 314 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8884 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 232 430 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -32 072 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8884 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3839 zł w 2020 roku