SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEST UMOCOWANY DO SAMODZIELNEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, NATOMIAST DRUGI CZŁONEK ZARZĄDU MOŻE SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI JEDYNIE DZIAŁĄJĄC ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM.
Solski Communications to wiodąca agencja Public Relations w Polsce, będąca lokalnympartnerem międzynarodowej sieci Burson Cohn & Wolfe. Firma specjalizuje się w różnorodnych obszarach komunikacji, takich jak komunikacja korporacyjna, relacje z mediami, komunikacja cyfrowa, czy edukacja zdrowotna. Solski Communications oferuje również usługi w zakresie zarządzania kryzysowego, budowania marki pracodawcy oraz zarządzania zmianą. Wśród ich usług znajduje się także konsulting CSR i komunikacja wewnętrzna. Agencja zdobyła wiele nagród i wyróżnień, w tym tytuł najwyżej ocenianej przez klientów firmy PR oraz specjalne wyróżnienia od Media i Marketing Polska. Oferowane przez nich usługi są oparte na dowodach, z naciskiem na informowanie, monitorowanie i mierzenie skuteczności działań. Solski Communications bierze także udział w międzynarodowych projektach, wspierając kampanie dla takich klientów jak Mastercard, AstraZeneca czy Develey. Ponadto, agencja prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania mediami i kryzysowego oraz wpływa na rozwój komunikacji publicznej w Polsce.
W skrócie
Komunikacja korporacyjna
Public Affairs
Relacje z mediami
Komunikacja cyfrowa
Zarządzanie kryzysowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Solski communications osiągnęła 9 214 985 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 176 763 zł. Pozostałe przychody to 38 222 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 611 238 zł.
Zysk netto wyniósł 565 525 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -206 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 214 985 zł w 2023 roku.
• 10 656 887 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -125 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 565 525 zł w 2023 roku.
• 1 062 581 zł w 2022 roku.
• 1 085 357 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Solski communications wynosi 9 790 157 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 384 732 zł a 23 037 462 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -735 303 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 790 157 zł w 2023 roku.
• 13 112 469 zł w 2022 roku.
• 9 174 049 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Solski communications wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Solski communications wyniosła 4 230 248 zł.
a
ktywa trwałe to 479 898 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 750 350 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 455 439 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 71 500 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 383 939 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 230 248 zł w 2023 roku.
• 5 100 600 zł w 2022 roku.
• 4 925 160 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 791%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 123.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Solski communications wyniosły 2 383 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 230 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 135 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 383 939 zł w 2023 roku
• 2 757 195 zł w 2022 roku
• 2 559 020 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Solski communications wykazała przychody na poziomie 9 214 985 zł.
Organizacja zarobiła 567 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2288 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 565 525 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -49 844 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2288 zł w 2023 roku
• 256 702 zł w 2022 roku
• 110 112 zł w 2021 roku