"EMPLOYER BRANDING INSTITUTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000599664
NIP
1182118675
REGON
363669259

Podsumowanie

aktywa
240 tys.
przychód
169 tys.
zysk
65 tys.
wartość firmy
544 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 47
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2016-02-01
Rozpoczęcie działalności
2016-02-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "employer branding institute" osiągnęła 169 014 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 169 014 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 104 013 zł.
Zysk netto wyniósł 65 001 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -18 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 169 014 zł w 2021 roku.
• 524 530 zł w 2020 roku.
• 1 045 131 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 001 zł w 2021 roku.
• 168 166 zł w 2020 roku.
• 306 068 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "employer branding institute" wynosi 543 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 170 850 zł a 911 201 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9085 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 543 531 zł w 2021 roku.
• 1 241 465 zł w 2020 roku.
• 2 104 601 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "employer branding institute" wyniosła 239 655 zł.
a
ktywa trwałe to 14 240 zł.
a
ktywa obrotowe to 225 415 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 239 655 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 227 800 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 855 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 34 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 239 655 zł w 2021 roku.
• 316 997 zł w 2020 roku.
• 364 049 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "employer branding institute" wyniosły 11 855 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 239 655 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 855 zł w 2021 roku
• 24 842 zł w 2020 roku
• 119 282 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku
• 33% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "employer branding institute" wykazała przychody na poziomie 169 014 zł.
Organizacja zarobiła 65 001 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 001 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja "employer branding institute" wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki