Konsultacje w zakresie strategii employer branding.
Dane i technologia w budowaniu marek pracodawców.
Szkolenia dla specjalistów HR z zakresu employer brandingu.
Wsparcie w pozyskiwaniu talentów i ich angażowaniu.
Opracowanie ponad 300 strategii dla różnych branż.
Instytut Employer Branding to agencja specjalizująca się w tworzeniu i rozwijaniu efektywnych marek pracodawców, która korzysta z danych oraz technologii, aby wspierać swoich klientów w pozyskiwaniu i angażowaniu najlepszych talentów na rynku. Posiadając ponad 10-letnie doświadczenie w branży, instytut zdobył pozycję lidera, dostarczając własne metody i narzędzia, które zrewolucjonizowały podejście do employer brandingu. Oferuje kompleksowe usługi, w tym badania, strategię oraz szkolenia, które mają na celu efektywne zarządzanie marką pracodawcy. Do tej pory wsparli ponad 500 pracodawców oraz opracowali 300 strategii, a także przeszkolili 5000 specjalistów HR na całym świecie. Unikalnym elementem oferty instytutu jest autorska metodologia, która opiera się na danych, eliminując subiektywizm z procesu budowania silnej marki. Dzięki temu Instytut Employer Branding nie tylko poprawia zaangażowanie pracowników, ale także przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej dla swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Employer branding institute osiągnęła 1 121 454 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 121 454 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 874 144 zł.
Zysk netto wyniósł 247 310 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -134 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 121 454 zł w 2021 roku.
• 1 667 271 zł w 2020 roku.
• 2 884 141 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 45 657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 247 310 zł w 2021 roku.
• -354 003 zł w 2020 roku.
• 260 132 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Employer branding institute wynosi 251 tys. zł.
EBITDA Employer branding institute wynosi 251 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
38 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 250 652 zł w
2021 roku.
• -352 084 zł w
2020 roku.
• 291 777 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
38 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 250 652 zł w
2021 roku.
• -352 084 zł w
2020 roku.
• 291 777 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Employer branding institute wynosi 2 507 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
770 966 zł a 4 111 818 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 916 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 507 840 zł w 2021 roku.
• 1 696 997 zł w 2020 roku.
• 4 003 618 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Employer branding institute wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,81% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 192 699
zł.
Koszty operacyjne Employer branding institute wyniosły 870 802
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-30 180 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 192 699 zł w 2021 roku
• 333 289 zł w 2020 roku
• 616 338 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2021 roku
•
17% w 2020 roku
•
24% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Employer branding institute wyniosła 1 465 492 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 465 392 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 465 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 027 954 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 437 537 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 174 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 465 492 zł w 2021 roku.
• 1 360 991 zł w 2020 roku.
• 1 835 501 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Employer branding institute wyniosły 437 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 465 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 437 537 zł w 2021 roku
• 580 346 zł w 2020 roku
• 448 397 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku
• 24% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Employer branding institute wykazała przychody na poziomie 1 121 454 zł.
Organizacja zarobiła 248 863 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1553 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 247 310 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6391 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1553 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 28 900 zł w 2019 roku
Organizacja Employer branding institute wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zych Barbara
posiada 96 udziałów, które stanowią 94.1% firmy.
Największym udziałowcem od 04.03.2016 jest
Zych Barbara
kontrolujący 94% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.01.2012 do 04.03.2016:
• Dawid Sawicka Monika (33% udziałów)
• Zych Barbara (33% udziałów)
• Nejman Piotr (33% udziałów)
Podobne organizacje do
EMPLOYER BRANDING INSTITUTE