Instytut Employer Branding to agencja specjalizująca się w tworzeniu i rozwijaniuefektywnych marek pracodawców, która korzysta z danych oraz technologii, aby wspierać swoich klientów w pozyskiwaniu i angażowaniu najlepszych talentów na rynku. Posiadając ponad 10-letnie doświadczenie w branży, instytut zdobył pozycję lidera, dostarczając własne metody i narzędzia, które zrewolucjonizowały podejście do employer brandingu. Oferuje kompleksowe usługi, w tym badania, strategię oraz szkolenia, które mają na celu efektywne zarządzanie marką pracodawcy. Do tej pory wsparli ponad 500 pracodawców oraz opracowali 300 strategii, a także przeszkolili 5000 specjalistów HR na całym świecie. Unikalnym elementem oferty instytutu jest autorska metodologia, która opiera się na danych, eliminując subiektywizm z procesu budowania silnej marki. Dzięki temu Instytut Employer Branding nie tylko poprawia zaangażowanie pracowników, ale także przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej dla swoich klientów.
W skrócie
Konsultacje w zakresie strategii employer branding.
Dane i technologia w budowaniu marek pracodawców.
Szkolenia dla specjalistów HR z zakresu employer brandingu.
Wsparcie w pozyskiwaniu talentów i ich angażowaniu.
Opracowanie ponad 300 strategii dla różnych branż.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Employer branding institute osiągnęła 1 121 454 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 121 454 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 874 144 zł.
Zysk netto wyniósł 247 310 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -134 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 121 454 zł w 2021 roku.
• 1 667 271 zł w 2020 roku.
• 2 884 141 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 45 657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 247 310 zł w 2021 roku.
• -354 003 zł w 2020 roku.
• 260 132 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Employer branding institute wynosi 2 507 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
770 966 zł a 4 111 818 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 916 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 507 840 zł w 2021 roku.
• 1 696 997 zł w 2020 roku.
• 4 003 618 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Employer branding institute wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,39% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Employer branding institute wyniosła 1 465 492 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 465 392 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 465 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 027 954 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 437 537 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 174 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 465 492 zł w 2021 roku.
• 1 360 991 zł w 2020 roku.
• 1 835 501 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Employer branding institute wyniosły 437 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 465 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 437 537 zł w 2021 roku
• 580 346 zł w 2020 roku
• 448 397 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku
• 24% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Employer branding institute wykazała przychody na poziomie 1 121 454 zł.
Organizacja zarobiła 248 863 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1553 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 247 310 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6391 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1553 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 28 900 zł w 2019 roku
Organizacja Employer branding institute wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zych Barbara
posiada 96 udziałów, które stanowią 94.1% firmy.
Największym udziałowcem od 04.03.2016 jest
Zych Barbara
kontrolujący 94% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.01.2012 do 04.03.2016:
• Nejman Piotr (33% udziałów)
• Zych Barbara (33% udziałów)
• Dawid Sawicka Monika (33% udziałów)
Podobne organizacje do EMPLOYER BRANDING INSTITUTE