SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU, - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Brandwise to dynamiczna agencja marketingu zintegrowanego, której misją jest dostarczanie efektywnych rozwiązań komunikacyjnych oraz narzędzi marketingowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki połączeniu strategii, kreatywności i nowoczesnych technologii, Brandwise pomaga firmom wzmacniać ich pozycję na rynku oraz budować trwałe relacje z konsumentami. Agencja specjalizuje się w tworzeniu unikatowych kampanii reklamowych, które skutecznie docierają do odpowiednich grup odbiorców. Dodatkowo, Brandwise oferuje kompleksowe usługi w zakresie marketingu cyfrowego, w tym zarządzania mediami społecznościowymi, SEO, SEM oraz analizą efektywności działań marketingowych. Doświadczenie i zaangażowanie zespołu Brandwise pozwalają na dostarczanie spersonalizowanych usług, które przekładają się na wymierne korzyści dla klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandwise osiągnęła 582 315 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 582 309 zł. Pozostałe przychody to 6 zł.
Całkowite koszty wyniosły 646 756 zł.
Strata netto wyniosła 64 447 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -140 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 582 315 zł w 2023 roku.
• 864 897 zł w 2022 roku.
• 1 093 057 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 45 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -64 447 zł w 2023 roku.
• 16 427 zł w 2022 roku.
• 322 675 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwise wynosi 520 413 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 455 788 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -71 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 520 413 zł w 2023 roku.
• 822 844 zł w 2022 roku.
• 2 187 624 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandwise wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,334% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 155 918
zł.
Koszty operacyjne Brandwise wyniosły 599 325
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-40 527 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 155 918 zł w 2023 roku
• 228 155 zł w 2022 roku
• 236 028 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
•
32% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandwise wyniosła 302 678 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 175 607 zł.
a
ktywa obrotowe to 127 070 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 302 678 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 176 271 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 407 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 037 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 302 678 zł w 2023 roku.
• 424 349 zł w 2022 roku.
• 487 675 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandwise wyniosły 126 407 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 302 678 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -97 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 407 zł w 2023 roku
• 183 631 zł w 2022 roku
• 263 385 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 20.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandwise wykazała przychody na poziomie 582 315 zł.
Organizacja zarobiła -63 190 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1257 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -64 447 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 210 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1257 zł w 2023 roku
• 4326 zł w 2022 roku
• 29 657 zł w 2021 roku