SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Brand strategy osiągnęła 1 316 031 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 316 031 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 889 234 zł.
Zysk netto wyniósł 426 797 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 212 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 316 031 zł w 2022 roku.
• 1 383 455 zł w 2021 roku.
• 780 087 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 83 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 797 zł w 2022 roku.
• 368 120 zł w 2021 roku.
• 192 759 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand strategy wynosi 474 tys. zł.
EBITDA Brand strategy wynosi 474 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
92 694 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 473 538 zł w
2022 roku.
• 406 382 zł w
2021 roku.
• 214 022 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
92 354 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 473 538 zł w
2022 roku.
• 406 382 zł w
2021 roku.
• 214 022 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand strategy wynosi 3 401 324 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
816 784 zł a 5 975 152 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 635 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 401 324 zł w 2022 roku.
• 2 972 023 zł w 2021 roku.
• 1 592 244 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand strategy wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 325 172
zł.
Koszty operacyjne Brand strategy wyniosły 842 492
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
47 366 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 325 172 zł w 2022 roku
• 229 990 zł w 2021 roku
• 161 682 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2022 roku
•
24% w 2021 roku
•
29% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand strategy wyniosła 1 291 862 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 291 862 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 291 862 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 089 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 202 818 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 248 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 291 862 zł w 2022 roku.
• 1 010 593 zł w 2021 roku.
• 607 149 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand strategy wyniosły 202 818 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 291 862 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 202 818 zł w 2022 roku
• 240 937 zł w 2021 roku
• 205 613 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand strategy wykazała przychody na poziomie 1 316 031 zł.
Organizacja zarobiła 469 140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 42 343 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 797 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 42 343 zł w 2022 roku
• 36 508 zł w 2021 roku
• 18 573 zł w 2020 roku