SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU - JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Amm studio-agencja reklamowa osiągnęła 1 157 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 157 303 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 920 376 zł.
Zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 155 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 157 303 zł w 2022 roku.
• 888 004 zł w 2021 roku.
• 287 880 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 38 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 236 926 zł w 2022 roku.
• 4458 zł w 2021 roku.
• 12 600 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Amm studio-agencja reklamowa wynosi 2 700 514 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
981 274 zł a 5 233 463 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 389 130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 700 514 zł w 2022 roku.
• 1 156 998 zł w 2021 roku.
• 778 361 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Amm studio-agencja reklamowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 101 677
zł.
Koszty operacyjne Amm studio-agencja reklamowa wyniosły 896 527
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 233 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 101 677 zł w 2022 roku
• 90 489 zł w 2021 roku
• 93 270 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
•
35% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Amm studio-agencja reklamowa wyniosła 1 642 252 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 642 252 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 300 745 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 966 860 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 333 886 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 214 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 252 zł w 2022 roku.
• 983 234 zł w 2021 roku.
• 904 706 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Amm studio-agencja reklamowa wyniosły 333 886 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 252 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 333 886 zł w 2022 roku
• 253 680 zł w 2021 roku
• 189 987 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Amm studio-agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 157 303 zł.
Organizacja zarobiła 236 926 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 4305 zł w 2021 roku
• 2053 zł w 2020 roku