"AMM STUDIO-AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000290035
NIP
7010090623
REGON
141146266

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
1,2 mln
zysk
237 tys.
wartość firmy
2,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
GRÓJECKA, 62A
Kod pocztowy
02-339
Rejestracja
2007-10-05
Rozpoczęcie działalności
2007-10-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU - JEDNOOSOBOWO. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "amm studio-agencja reklamowa" osiągnęła 1 157 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 157 303 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 920 376 zł.
Zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 155 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 157 303 zł w 2022 roku.
• 888 004 zł w 2021 roku.
• 287 880 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 38 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 236 926 zł w 2022 roku.
• 4458 zł w 2021 roku.
• 12 600 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "amm studio-agencja reklamowa" wynosi 2 700 514 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 981 274 zł a 5 233 463 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 389 130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 700 514 zł w 2022 roku.
• 1 156 998 zł w 2021 roku.
• 778 361 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "amm studio-agencja reklamowa" wyniosła 1 642 252 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 642 252 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 300 745 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 966 860 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 333 886 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 214 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 252 zł w 2022 roku.
• 983 234 zł w 2021 roku.
• 904 706 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "amm studio-agencja reklamowa" wyniosły 333 886 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 252 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 333 886 zł w 2022 roku
• 253 680 zł w 2021 roku
• 189 987 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "amm studio-agencja reklamowa" wykazała przychody na poziomie 1 157 303 zł.
Organizacja zarobiła 236 926 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 236 926 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 4305 zł w 2021 roku
• 2053 zł w 2020 roku

Organizacja "amm studio-agencja reklamowa" wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gerlik Alicja posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.