INTERVI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000592666
NIP
8133711709
REGON
363255960

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
116 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-49 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
176 tys.
Info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. PRZEMYSŁOWA, 14B
Kod pocztowy
35-105
Rejestracja
2015-12-17
Rozpoczęcie działalności
2015-12-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
kontakt@mariusztrzeciak.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Intervi to agencja marketingowa, która łączy w sobie różnorodne usługi reklamowe,tworząc kompleksowe strategie dla swoich klientów. Oferują szeroki wachlarz usług, w tym branding, projektowanie stron internetowych, projekty interfejsów oraz doświadczenie użytkownika. Intervi zwraca szczególną uwagę na wizualną identyfikację, co ma na celu przygotowanie projektów, które nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale także zachęcają do bliższego zapoznania się z marką. Zespół Intervi składa się z wykwalifikowanych specjalistów, w tym grafików, fotografów oraz menadżerów projektów, co pozwala na skuteczne zrealizowanie wizji klientów. Agencja stawia na partnerstwo z klientami, co przyczynia się do sukcesu wielu zrealizowanych projektów. Ich motto - 'Twoja niesamowita idea, nasza dostosowana kreacja' - pokazuje ich zaangażowanie w indywidualne podejście do każdego projektu i pasję do tworzenia unikalnych rozwiązań.
W skrócie
  • Usługi marketingowe i reklamowe
  • Specjalizacja w strategiach brandingowych
  • Projektowanie stron internetowych i interfejsów
  • Skupienie na wizualnej identyfikacji
  • Zespół profesjonalistów z różnych dziedzin

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Intervi osiągnęła 116 390 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 116 390 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 165 031 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 48 641 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -33 328 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 390 zł w 2023 roku.
• 560 657 zł w 2022 roku.
• 739 255 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -458 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 641 zł w 2023 roku.
• 238 245 zł w 2022 roku.
• -99 172 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Intervi wynosi 176 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 525 855 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5785 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 176 191 zł w 2023 roku.
• 1 461 831 zł w 2022 roku.
• 492 837 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Intervi wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,064% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,37% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Intervi wyniosła 1 121 965 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 248 402 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 873 563 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 121 965 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 131 464 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 990 501 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 167 924 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 121 965 zł w 2023 roku.
• 998 075 zł w 2022 roku.
• 980 938 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -42%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -42%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Intervi wyniosły 990 501 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 121 965 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140 272 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 990 501 zł w 2023 roku
• 817 970 zł w 2022 roku
• 1 039 079 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Intervi wykazała przychody na poziomie 116 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -48 641 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -48 641 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Intervi wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Trzeciak Mariusz posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gniewek Dariusz posiada 50 udziałów, które stanowią 20% firmy.

Podobne organizacje do INTERVI