Intervi to agencja marketingowa, która łączy w sobie różnorodne usługi reklamowe,tworząc kompleksowe strategie dla swoich klientów. Oferują szeroki wachlarz usług, w tym branding, projektowanie stron internetowych, projekty interfejsów oraz doświadczenie użytkownika. Intervi zwraca szczególną uwagę na wizualną identyfikację, co ma na celu przygotowanie projektów, które nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale także zachęcają do bliższego zapoznania się z marką. Zespół Intervi składa się z wykwalifikowanych specjalistów, w tym grafików, fotografów oraz menadżerów projektów, co pozwala na skuteczne zrealizowanie wizji klientów. Agencja stawia na partnerstwo z klientami, co przyczynia się do sukcesu wielu zrealizowanych projektów. Ich motto - 'Twoja niesamowita idea, nasza dostosowana kreacja' - pokazuje ich zaangażowanie w indywidualne podejście do każdego projektu i pasję do tworzenia unikalnych rozwiązań.
W skrócie
Usługi marketingowe i reklamowe
Specjalizacja w strategiach brandingowych
Projektowanie stron internetowych i interfejsów
Skupienie na wizualnej identyfikacji
Zespół profesjonalistów z różnych dziedzin
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Intervi osiągnęła 116 390 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 116 390 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 165 031 zł.
Strata netto wyniosła 48 641 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -33 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 390 zł w 2023 roku.
• 560 657 zł w 2022 roku.
• 739 255 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -458 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 641 zł w 2023 roku.
• 238 245 zł w 2022 roku.
• -99 172 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Intervi wynosi 176 191 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 525 855 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5785 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 176 191 zł w 2023 roku.
• 1 461 831 zł w 2022 roku.
• 492 837 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Intervi wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,064% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,37% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Intervi wyniosła 1 121 965 zł.
a
ktywa trwałe to 248 402 zł.
a
ktywa obrotowe to 873 563 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 121 965 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 131 464 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 990 501 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 167 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 121 965 zł w 2023 roku.
• 998 075 zł w 2022 roku.
• 980 938 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -37%.
Marża operacyjna wyniosła -42%.
Marża netto wyniosła -42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Intervi wyniosły 990 501 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 121 965 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 990 501 zł w 2023 roku
• 817 970 zł w 2022 roku
• 1 039 079 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Intervi wykazała przychody na poziomie 116 390 zł.
Organizacja zarobiła -48 641 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -48 641 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku