FOOD THINK TANK KRS
0000564319
NIP
8943063797
REGON
361958321

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
53 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
238 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
4 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
201 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. ŁOKIETKA, 6
Kod pocztowy
50-243
Rejestracja
2015-07-01
Rozpoczęcie działalności
2015-07-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
ftt@foodthinktank.pl
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, ZAWIERANIA UMÓW, ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU FUNDACJI LUB WICEPREZES ZARZĄDU FUNDACJI.
Opis
Food Think Tank (FTT) to fundacja założona w 2013 roku, działająca głównie wWrocławiu. Organizacja łączy ekspertów z różnych dziedzin nauki i sztuki, tworząc zróżnicowaną społeczność, w skład której wchodzą szefowie kuchni, artyści, projektanci, naukowcy i wiele innych osób. FTT skierowana jest na działania edukacyjne, społeczne oraz artystyczne, łącząc tradycję z nowoczesnością i skupiając się na jakość oraz kreatywność. Fundacja organizuje projekty artystyczno-kulinarne, które mają na celu podnoszenie świadomości społecznej i promowanie kultury jedzenia. FTT prowadzi społeczne inicjatywy kulturalne, takie jak performatywne instalacje, a ich ofertę uzupełniają różnorodne projekty edukacyjne. Organizacja dysponuje restauracją FTT oraz kawiarnią w Dolnośląskim Centrum Filmowym, a także zakładem szlifierskim "Ostrzę Ostrze". Wszystkie usługi oferowane przez FTT noszą certyfikat "ProSpołeczny", co podkreśla ich zaangażowanie w pozytywne działania społeczne.
W skrócie
  • Fundacja FTT łączy ekspertów z różnych dziedzin nauki i sztuki.
  • Prowadzi restaurację oraz kawiarnię, a także zakład szlifierski.
  • Organizuje projekty edukacyjne i artystyczne, łącząc tradycję z nowoczesnością.
  • Wszystkie usługi posiadają certyfikat "ProSpołeczny", potwierdzający ich społeczny charakter.
  • Realizuje performatywne instalacje oraz społeczne akcje kulturalne.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food think tan osiągnęła 238 320 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 238 316 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 234 167 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 4149 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 63 471 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 238 320 zł w 2019 roku.
• 314 663 zł w 2018 roku.
• 111 377 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7033 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4149 zł w 2019 roku.
• 9560 zł w 2018 roku.
• 18 216 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Food think tan wynosi 201 125 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 25 649 zł a 595 800 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 321 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 201 125 zł w 2019 roku.
• 270 551 zł w 2018 roku.
• 162 483 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Food think tan wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Food think tan wyniosła 52 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 52 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to 34 199 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 795 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 663 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 994 zł w 2019 roku.
• 55 417 zł w 2018 roku.
• 27 667 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -38.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Food think tan wyniosły 18 795 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 994 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5809 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 795 zł w 2019 roku
• 25 367 zł w 2018 roku
• 7176 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2019 roku
• 46% w 2018 roku
• 26% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food think tan wykazała przychody na poziomie 238 320 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 4149 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4149 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 53 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food think tan wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do FOOD THINK TAN

Organizacja Numer KRS
1
0000012523
2
0000013482
3
0000020484
4
0000026204
5
0000033091
6
0000044593
7
0000050222
8
0000063438
9
0000069056
10
0000090356
11
0000104287
12
0000111355
13
0000133525
14
0000137959
15
0000144129
16
0000149069
17
0000151591
18
0000153089
19
0000155752
20
0000169295
21
0000169906
22
0000171497
23
0000172918
24
0000174880
25
0000174885
26
0000191333
27
0000202547
28
0000209840
29
0000212592
30
0000214932