MARKETING GAMEDIA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000561797
NIP
8952045563
REGON
361725309

Podsumowanie

aktywa
6 tys.
przychód
93 tys.
zysk
-8 tys.
wartość firmy
62 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. KOŚCIUSZKI, 82
Kod pocztowy
50-441
Rejestracja
2015-06-03
Rozpoczęcie działalności
2015-06-03
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing gamedia.pl osiągnęła 92 657 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 92 657 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 100 924 zł.
Strata netto wyniosła 8267 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -93 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 92 657 zł w 2022 roku.
• 184 506 zł w 2021 roku.
• 803 622 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8267 zł w 2022 roku.
• -58 575 zł w 2021 roku.
• -491 305 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing gamedia.pl wynosi 61 771 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 231 643 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -62 568 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 771 zł w 2022 roku.
• 123 004 zł w 2021 roku.
• 535 748 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing gamedia.pl wyniosła 6105 zł.
a
ktywa obrotowe to 6105 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6105 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 230 443 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 236 548 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -59 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6105 zł w 2022 roku.
• 98 411 zł w 2021 roku.
• 48 969 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -135%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing gamedia.pl wyniosły 1 236 548 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6105 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20,256%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 236 548 zł w 2022 roku
• 1 320 587 zł w 2021 roku
• 1 212 569 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4018 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20256% w 2022 roku
• 1342% w 2021 roku
• 2476% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing gamedia.pl wykazała przychody na poziomie 92 657 zł.
Organizacja zarobiła -8267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -8267 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing gamedia.pl wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki