Think ECO Studio to agencja strategiczna, która specjalizuje się w tworzeniuefektywnych strategii oraz komunikacji dla marek masowych. W swojej pracy skupiają się na zwiększaniu zysków swoim klientom zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Agencja współpracowała z renomowanymi markami, takimi jak Lego, Żabka, Lidl oraz T-Mobile, co podkreśla jej szerokie doświadczenie i znakomite osiągnięcia w dziedzinie strategii marketingowych.
Think ECO Studio wyróżnia się podejściem ukierunkowanym na efektywność, co manifestuje w realizowanych kampaniach i działaniach. Zespół agencji ma na swoim koncie szereg sukcesów, w tym wprowadzenie nowej kategorii mieszkań w abonamencie na rynek wynajmu oraz odbudowę pozycji lidera dla znanych marek, takich jak Nurofen i Viscoplast.
Dzięki kompleksowej ofercie, Think ECO obsługuje marki w zakresie pozycjonowania, strategii komunikacji, optymalizacji portfolio produktowego oraz prowadzenia badań marketingowych. Intensywne badania i analizy marketingowe pozwalają im odnajdywać nowe obszary wzrostu oraz precyzyjnie dostosowywać komunikację do potrzeb rynku. Agencja kładzie duży nacisk na warsztaty strategiczne i szkolenia marketingowe, co czyni ją partnerem dla firm stawiających przed sobą wyzwania biznesowe.
W skrócie
Strategie komunikacji dla marek masowych
Optymalizacja portfolio produktowego
Realizacja kampanii reklamowych w ATL, BTL i DIGITAL
Prowadzenie badań marketingowych
Warsztaty strategiczne i szkolenia marketingowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Think eco studio osiągnęła 364 522 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 364 522 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 346 832 zł.
Zysk netto wyniósł 17 690 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 182 261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 364 522 zł w 2023 roku.
• 89 472 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 690 zł w 2023 roku.
• -9195 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Think eco studio wynosi 323 894 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 121 zł a 911 304 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 947 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 323 894 zł w 2023 roku.
• 59 648 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Think eco studio wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Think eco studio wyniosła 40 594 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 594 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 594 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 495 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 099 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 594 zł w 2023 roku.
• 4410 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 131%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 65.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Think eco studio wyniosły 27 099 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 40 594 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 099 zł w 2023 roku
• 8605 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2023 roku
• 195% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Think eco studio wykazała przychody na poziomie 364 522 zł.
Organizacja zarobiła 19 440 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1750 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 690 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 875 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1750 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku