DIGITAL ADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000491999
NIP
5252576736
REGON
147048085

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
7 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
83 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-2 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
60 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MAZOWIECKA, 11
Kod pocztowy
00-052
Rejestracja
2013-12-23
Rozpoczęcie działalności
2014-01-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital ads osiągnęła 83 406 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 83 406 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 85 304 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 1898 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -25 924 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 406 zł w 2022 roku.
• 154 719 zł w 2021 roku.
• 173 233 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1599 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1898 zł w 2022 roku.
• -9592 zł w 2021 roku.
• 10 247 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Digital ads wynosi -2 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Digital ads wynosi -2 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 1756 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1898 zł w 2022 roku.
• -9592 zł w 2021 roku.
• 5247 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Digital ads wynosi 59 666 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 208 514 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -27 160 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 666 zł w 2022 roku.
• 108 632 zł w 2021 roku.
• 169 157 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital ads wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 72 593 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Digital ads wyniosły 85 304 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 85% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -16 166 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 72 593 zł w 2022 roku
• 154 428 zł w 2021 roku
• 153 744 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Digital ads wyniosła 7197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 7197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 5417 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1780 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6463 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7197 zł w 2022 roku.
• 12 336 zł w 2021 roku.
• 22 417 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -35%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Digital ads wyniosły 1780 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 206 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1780 zł w 2022 roku
• 5021 zł w 2021 roku
• 5510 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital ads wykazała przychody na poziomie 83 406 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -1898 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1898 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -215 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Digital ads wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Borowski Zbigniew posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Adamski Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do DIGITAL ADS