SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA WIELOOSOBOWEGO ZARZĄDU - WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organizacja Spółka transportu wiejskiego osiągnęła 1 484 620 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 484 620 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 513 425 zł.
Strata netto wyniosła 28 806 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -74 256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 484 620 zł w 2023 roku.
• 1 939 535 zł w 2022 roku.
• 2 030 917 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 806 zł w 2023 roku.
• -85 246 zł w 2022 roku.
• -116 582 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spółka transportu wiejskiego wynosi -26 tys. zł.
EBITDA Spółka transportu wiejskiego wynosi 13 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1891 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -26 419 zł w
2023 roku.
• -82 351 zł w
2022 roku.
• -114 232 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
2208 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 12 658 zł w
2023 roku.
• -36 404 zł w
2022 roku.
• -71 029 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółka transportu wiejskiego wynosi 1 445 465 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 711 549 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -106 166 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 445 465 zł w 2023 roku.
• 1 798 234 zł w 2022 roku.
• 1 923 089 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółka transportu wiejskiego wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 642 468
zł.
Koszty operacyjne Spółka transportu wiejskiego wyniosły 1 511 039
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 966 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 642 468 zł w 2023 roku
• 649 183 zł w 2022 roku
• 619 656 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
•
29% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółka transportu wiejskiego wyniosła 802 515 zł.
a
ktywa trwałe to 722 160 zł.
a
ktywa obrotowe to 80 354 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 802 515 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 607 624 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 891 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -73 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 802 515 zł w 2023 roku.
• 873 075 zł w 2022 roku.
• 981 098 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółka transportu wiejskiego wyniosły 194 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 802 515 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 891 zł w 2023 roku
• 199 461 zł w 2022 roku
• 222 238 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółka transportu wiejskiego wykazała przychody na poziomie 1 484 620 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sujata Karol (19% udziałów)
• Dera Dawid (19% udziałów)
• Prokop Antoni (19% udziałów)
• Gawędzka Teresa (19% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.05.2015 do 01.06.2021:
• Sujata Karol (19% udziałów)
• Dera Krzysztof (19% udziałów)
• Prokop Antoni (19% udziałów)
• Gawędzka Teresa (19% udziałów)
Podobne organizacje do
SPÓŁKA TRANSPORTU WIEJSKIEGO