Organizacja Euro truck trans osiągnęła 6 632 351 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 632 245 zł. Pozostałe przychody to 106 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 415 419 zł.
Strata netto wyniosła 783 174 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 105 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 632 351 zł w 2023 roku.
• 8 853 185 zł w 2022 roku.
• 6 238 426 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -130 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -783 174 zł w 2023 roku.
• 258 230 zł w 2022 roku.
• 387 297 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Euro truck trans wynosi -755 tys. zł.
EBITDA Euro truck trans wynosi -238 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro truck trans wynosi 4 471 338 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 580 878 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 745 223 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 471 338 zł w 2023 roku.
• 7 572 192 zł w 2022 roku.
• 6 145 993 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro truck trans wynosi 6,8%. To oznacza, że firma ma szansę 6,8% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,122% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 6,8% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 948 768
zł.
Koszty operacyjne Euro truck trans wyniosły 7 386 796
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
324 795 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 948 768 zł w 2023 roku
• 1 847 999 zł w 2022 roku
• 748 950 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
•
13% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euro truck trans wyniosła 2 143 315 zł.
a
ktywa trwałe to 437 337 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 705 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 143 315 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 360 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 076 955 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 357 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 143 315 zł w 2023 roku.
• 2 432 490 zł w 2022 roku.
• 1 898 179 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,180%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -196.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euro truck trans wyniosły 2 076 955 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 143 315 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 97%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 346 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 076 955 zł w 2023 roku
• 1 582 956 zł w 2022 roku
• 1 314 374 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 97% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euro truck trans wykazała przychody na poziomie 6 632 351 zł.
Organizacja zarobiła -783 174 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -783 174 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 23 302 zł w 2021 roku
Organizacja Euro truck trans wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bagiński Damian
posiada 50 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Bagińska Teresa
posiada 50 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Rojek Adriana
posiada 50 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagiński Damian (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.09.2017 do 15.02.2021:
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagiński Damian (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.03.2015 do 01.09.2017:
• Bagińska Teresa (33% udziałów)
• Rojek Adriana (33% udziałów)
• Bagiński Ryszard (33% udziałów)