Organizacja Transport-spedycja plus osiągnęła 6 094 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 079 389 zł. Pozostałe przychody to 15 306 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 125 623 zł.
Strata netto wyniosła 46 234 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 191 528 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 094 695 zł w 2023 roku.
• 7 764 021 zł w 2022 roku.
• 6 423 025 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -32 446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 234 zł w 2023 roku.
• -12 487 zł w 2022 roku.
• 485 263 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport-spedycja plus wynosi 128 tys. zł.
EBITDA Transport-spedycja plus wynosi 143 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
35 060 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 127 738 zł w
2023 roku.
• 117 712 zł w
2022 roku.
• 613 124 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
90 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 142 960 zł w
2023 roku.
• 147 427 zł w
2022 roku.
• 809 775 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport-spedycja plus wynosi 4 063 130 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 236 737 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -972 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 063 130 zł w 2023 roku.
• 5 176 014 zł w 2022 roku.
• 6 223 069 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport-spedycja plus wynosi 1,15%. To oznacza, że firma ma szansę 1,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,15% w 2023 roku.
• 1,17% w 2022 roku.
• 0,56% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 188 126
zł.
Koszty operacyjne Transport-spedycja plus wyniosły 5 951 650
zł.
Wynagrodzenia stanowią 37%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-51 505 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 188 126 zł w 2023 roku
• 2 140 278 zł w 2022 roku
• 1 168 052 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
37% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport-spedycja plus wyniosła 1 608 491 zł.
a
ktywa trwałe to 30 611 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 577 880 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 608 491 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 403 746 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 012 237 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -515 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 608 491 zł w 2023 roku.
• 2 295 675 zł w 2022 roku.
• 2 296 464 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport-spedycja plus wyniosły 3 012 237 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 608 491 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 187%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -175 940 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 012 237 zł w 2023 roku
• 3 653 187 zł w 2022 roku
• 3 508 052 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 187% w 2023 roku
• 159% w 2022 roku
• 153% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport-spedycja plus wykazała przychody na poziomie 6 094 695 zł.
Organizacja zarobiła -46 234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -46 234 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 29 918 zł w 2022 roku
• 59 093 zł w 2021 roku