SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
A) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. B) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA JEST PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Transport - spedycja plus osiągnęła 693 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 693 864 zł. Pozostałe przychody to 15 zł.
Całkowite koszty wyniosły 426 252 zł.
Zysk netto wyniósł 267 612 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -79 695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 693 879 zł w 2023 roku.
• 369 335 zł w 2022 roku.
• 296 124 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 267 612 zł w 2023 roku.
• 114 505 zł w 2022 roku.
• 141 412 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport - spedycja plus wynosi 295 tys. zł.
EBITDA Transport - spedycja plus wynosi 295 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
39 761 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 295 150 zł w
2023 roku.
• 127 390 zł w
2022 roku.
• 156 248 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
39 565 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 295 224 zł w
2023 roku.
• 128 638 zł w
2022 roku.
• 157 497 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport - spedycja plus wynosi 2 200 753 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
667 719 zł a 3 746 566 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 193 983 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 200 753 zł w 2023 roku.
• 1 171 235 zł w 2022 roku.
• 1 140 498 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport - spedycja plus wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 100 673
zł.
Koszty operacyjne Transport - spedycja plus wyniosły 398 714
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 779 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 100 673 zł w 2023 roku
• 35 497 zł w 2022 roku
• 10 825 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport - spedycja plus wyniosła 1 032 029 zł.
a
ktywa trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 027 029 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 032 029 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 890 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 141 737 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 133 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 032 029 zł w 2023 roku.
• 833 794 zł w 2022 roku.
• 808 575 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 43%.
Marża netto wyniosła 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport - spedycja plus wyniosły 141 737 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 032 029 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 141 737 zł w 2023 roku
• 211 140 zł w 2022 roku
• 305 332 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport - spedycja plus wykazała przychody na poziomie 693 879 zł.
Organizacja zarobiła 294 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 638 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 267 612 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4023 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 638 zł w 2023 roku
• 14 729 zł w 2022 roku
• 14 708 zł w 2021 roku