AD.CON to internetowy sklep specjalizujący się w sprzedaży różnorodnych produktów do wyposażenia domu i ogrodu. Organizacja wyróżnia się bogatą ofertą, której celem jest transformacja przestrzeni mieszkalnych w harmonijne i zadbane wnętrza. W asortymencie sklepu znajdują się zarówno meble, takie jak pufy, fotele i debiutujące meble bambusowe, jak i akcesoria domowe, w tym tekstylia, oświetlenie oraz różnorodne dekoracje. AD.CON kładzie szczególny nacisk na jakość swoich produktów, współpracując wyłącznie z renomowanymi producentami. Odwiedzający stronę mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji, które obejmują obniżki cen na wybrane artykuły, co czyni zakupy w AD.CON zarówno korzystnymi, jak i przyjemnymi. Organizacja stara się także inspirować swoich klientów do aranżacji wnętrz, co odzwierciedla się w dostępności odpowiednich artykułów cateringowych oraz akcesoriów do pielęgnacji i dekoracji. Misją AD.CON jest nie tylko oferowanie produktów, ale także zapewnienie kompleksowej obsługi klienta, w tym doradztwa w zakresie doboru właściwych akcesoriów i oferty produktowej dostosowanej do różnych gustów i stylów życia. Sklep stara się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zarówno tych, którzy poszukują gotowych rozwiązań, jak i tych szukających inspiracji do samodzielnej aranżacji wnętrz.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ad.con osiągnęła 5 785 978 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 771 889 zł. Pozostałe przychody to 14 089 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 160 941 zł.
Zysk netto wyniósł 610 948 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 761 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 785 978 zł w 2024 roku.
• 4 125 088 zł w 2023 roku.
• 3 587 414 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 60 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 610 948 zł w 2024 roku.
• -585 051 zł w 2023 roku.
• 3226 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ad.con wynosi 631 tys. zł.
EBITDA Ad.con wynosi 631 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
60 177 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 630 874 zł w
2024 roku.
• -585 368 zł w
2023 roku.
• -7558 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
60 177 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 630 874 zł w
2024 roku.
• -584 853 zł w
2023 roku.
• -4983 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad.con wynosi 6 503 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
201 975 zł a 14 464 945 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 755 665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 503 088 zł w 2024 roku.
• 2 750 059 zł w 2023 roku.
• 2 587 065 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad.con wynosi 0,45%. To oznacza, że firma ma szansę 0,45% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,061% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,45% w 2024 roku.
• 2,23% w 2023 roku.
• 0,53% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 288 820
zł.
Koszty operacyjne Ad.con wyniosły 5 141 015
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
39 512 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 288 820 zł w 2024 roku
• 303 206 zł w 2023 roku
• 248 748 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad.con wyniosła 1 625 114 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 625 114 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 625 114 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 269 300 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 355 814 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 198 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 625 114 zł w 2024 roku.
• 1 875 313 zł w 2023 roku.
• 2 381 556 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 227%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad.con wyniosły 1 355 814 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 625 114 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 189 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 355 814 zł w 2024 roku
• 2 216 961 zł w 2023 roku
• 2 138 153 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2024 roku
• 118% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad.con wykazała przychody na poziomie 5 785 978 zł.
Organizacja zarobiła 617 458 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6510 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 610 948 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2359 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6510 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 1424 zł w 2022 roku
Organizacja Ad.con wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Diga Andreas
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.04.2022 jest
Diga Andreas
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.05.2016 do 26.04.2022
był Ad.con Europe Ltd
kontrolując 85% udziałów.
W okresie od 11.05.2015 do 11.05.2016 najwięcej udziałów posiadał It Works Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 85%.