ADCREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000511195
NIP
6772382453
REGON
123126674

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
0
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
KRÓLOWEJ JADWIGI, 323
Kod pocztowy
30-234
Rejestracja
2014-05-29
Rozpoczęcie działalności
2014-05-29
Kapitał zakładowy
140000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SPÓŁKI JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Praktyka lekarska dentystyczna Praktyka lekarska specjalistyczna Działalność agentów turystycznych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozostałe zakwaterowanie Praktyka lekarska ogólna Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Przygotowywanie i podawanie napojów Działalność paramedyczna Działalność pośredników turystycznych Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wydawanie gazet Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agencji reklamowych Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych Pozostała działalność wydawnicza Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Pozostałe drukowanie Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność agencji informacyjnych Pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność szpitali Drukowanie gazet Działalność klubów sportowych Działalność wspomagająca edukację Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność pozostałych agencji transportowych Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Produkcja artykułów piśmiennych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Badanie rynku i opinii publicznej Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Działalność fizjoterapeutyczna Pozostała działalność związana ze sportem Działalność w zakresie informacji turystycznej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pomoc społeczna z zakwaterowaniem zapewniająca opiekę pielęgniarską Działalność organizatorów turystyki Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność obiektów sportowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność portali internetowych Wydawanie książek Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność związana z oprogramowaniem Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki Introligatorstwo i podobne usługi Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność fotograficzna

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adcreative osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2433 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 2800 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -343 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 504 zł w 2021 roku.
• -612 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Adcreative wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 931 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku.
• 59 222 zł w 2021 roku.
• 82 442 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adcreative wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Adcreative wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 959 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 73 786 zł w 2021 roku.
• 75 209 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -46 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1927 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adcreative wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Adcreative wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Johann Ellmers Rolf posiada 130 udziałów, które stanowią 92.9% firmy.