BEST BRANDS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000682980
NIP
5242833982
REGON
367608160

Podsumowanie

aktywa
206 tys.
przychód
242 tys.
zysk
-14 tys.
wartość firmy
312 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BIAŁOŁĘCKA, 198D
Kod pocztowy
03-253
Rejestracja
2017-06-22
Rozpoczęcie działalności
2017-06-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Best brands marketing osiągnęła 241 801 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 241 801 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 255 309 zł.
Strata netto wyniosła 13 508 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 33 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 241 801 zł w 2023 roku.
• 527 711 zł w 2022 roku.
• 172 128 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 508 zł w 2023 roku.
• 143 022 zł w 2022 roku.
• -118 119 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Best brands marketing wynosi 311 657 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 802 436 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 311 657 zł w 2023 roku.
• 1 034 982 zł w 2022 roku.
• 118 574 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Best brands marketing wyniosła 206 012 zł.
a
ktywa obrotowe to 206 012 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 206 012 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 200 609 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5403 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 30 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 206 012 zł w 2023 roku.
• 220 292 zł w 2022 roku.
• 73 722 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Best brands marketing wyniosły 5403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 206 012 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6425 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5403 zł w 2023 roku
• 72 175 zł w 2022 roku
• 68 627 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 34.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Best brands marketing wykazała przychody na poziomie 241 801 zł.
Organizacja zarobiła -13 508 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 508 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 14 145 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Best brands marketing wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Apitz Monika posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.