Organizacja Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe osiągnęła 54 201 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 201 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 664 zł.
Zysk netto wyniósł 10 537 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 201 zł w 2018 roku.
• 49 000 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 537 zł w 2018 roku.
• 3714 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 13 tys. zł.
EBITDA Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 13 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
9379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 13 093 zł w
2018 roku.
• 3714 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
9379 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 13 093 zł w
2018 roku.
• 3714 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 94 061 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 780 zł a 147 515 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 661 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 94 061 zł w 2018 roku.
• 55 400 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
Organizacja Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2018 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
OGÓLNOPOLSKA IZBA GOSPODARCZA REKLAMY WIELKOFORMATOWE