Organizacja Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe osiągnęła 54 201 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 201 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 664 zł.
Zysk netto wyniósł 10 537 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 201 zł w 2018 roku.
• 49 000 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 537 zł w 2018 roku.
• 3714 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 94 061 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 780 zł a 147 515 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 661 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 94 061 zł w 2018 roku.
• 55 400 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wyniosła 26 455 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 455 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 26 455 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 040 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5416 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 26 455 zł w 2018 roku.
• 29 092 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wyniosły 5416 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 26 455 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5416 zł w 2018 roku
• 18 589 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 43.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2018 roku
• 64% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wykazała przychody na poziomie 54 201 zł.
Organizacja zarobiła 13 093 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2556 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 537 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2556 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2556 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Ogólnopolska izba gospodarcza reklamy wielkoformatowe wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do OGÓLNOPOLSKA IZBA GOSPODARCZA REKLAMY WIELKOFORMATOWE